جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

اجرای ۱۳ مجتمع آبرسانی در شهرستان ایذه، باغملک و دهدز توسط آبفا خوزستان

اجرای ۱۳ مجتمع آبرسانی در شهرستان ایذه، باغملک و دهدز توسط آبفا خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در جلسه ای با مسئول قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) و با اشاره به پیگیری اعتبارات توسط نماینده مردم ایذه در مجلس اظهار داشت: در راستای پیگیری اعتبار ۱۳۸میلیارد تومانی از سوی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) در قالب ۱۳ مجتمع آبرسانی در شهرستان ایذه، باغملک و دهدز پروژه های آبرسانی این سه شهرستان در حال اجرا هستند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد افزود: در شهرستان ایذه 9 پروژه  آبرسانی و در شهرستان دهدز ۴ پروژه آبرسانی اجرایی شده است.

وی  بیان کرد: مطالعات و اقدامات حفاری نقاط مشخص شده در چاه های مناطق پیان و رمه چر  به مرحله اجرا رسیده است و همچنین مطالعات پروژه آبرسانی به آبید، تردپ و نخودکار نیز وارد فاز اجرایی می شود.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به روستاهایی که نیاز به منبع تامین آب ندارند گفت: اجرای خطوط انتقال، شبکه توزیع، مخازن و همچنین ایستگاه پمپاژ روستاهای الهک، آبخوگان و گلستان در دستور کار قرار گرفته شد. 
 
 
کرمی نژاد به پروژه های بخش سوسن اشاره کرد و گفت: 4 پروژه آبرسانی دربخش سوسن توافق شده است که این پروژه ها پایان سال جاری وارد مدار بره برداری می شوند.  
 
 
مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به 4 پروژه بخش سوسن خاطر نشان کرد: اجرای مجتمع آبرسانی ترشک و‌سراب، اجرای مجتمع آبرسانی ده شیخ ، اجرای طرح آبرسانی به منطقه عشایر تردپ ،آبید نخودکار و حومه و  شروع فاز مطالعاتی آبرسانی به  منطقه پلم که شامل حفر چاه، احداث ایستگاه پمپاژ،ساختن مخزن و اجرای شبکه می باشد تا پایان سال اجرایی می شوند.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۲۵ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۱:۳۱
http://www.abfakhz.ir/u/3x1
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید