جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

۷۱ نقطه بحرانی فاضلاب اهواز تا پایان شهریور ماه جاری مرمت می شود

۷۱ نقطه بحرانی فاضلاب اهواز تا پایان شهریور ماه جاری مرمت می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ۷۱ نقطه بحرانی شبکه فاضلاب در شهر اهواز شناسایی شده است که با استفاده از ظرفیت کامل پیمانکاران شرکت آبفا خوزستان تا پایان شهریور ماه نسبت به اصلاح آنها اقدام می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در نشست بررسی آخرین وضعیت طرحهای فاضلاب اهواز و استان با عوامل اجرایی این طرحها  اظهار کرد: برای استقبال از پاییزی آرام و جلوگیری از نمایان شدن پس زدگیهای فاضلاب در شهر، مقرر شد با استفاده از ظرفیت تمام پیمانکاران نسبت به مرمت ۷۱ نقطه بحرانی شناسایی شده  درسطح شهر اهواز و توابع اقدام شود.
 
وی گفت: این ۷۱ نقطه بحرانی در مناطق سپیدار، مرکز شهر، کوی علوی، کمپلو،شهرک دانشگاه، کیانپارس خیابان‌های ۱۰ و ۱۳، زیتون و مناطقی از کوت عبدالله  و ملاشیه شناسایی شده اند.
 
کرمی نژاد تاکید کرد:  از روز گذشته با اخذ مجوزات لازم، شروع به کار در ۳ نقطه آغاز شد و از ابتدای هفته آینده با تحویل لوله به پیمانکاران، عملیات اجرایی با شدت بیشتر آغاز می‌شود.
 
وی ابراز امیدواری کرد: با تصمیمات صورت گرفته شده تا پایان شهریور ماه جاری ۷۱ نقطه بحرانی شناسایی شده مرمت می‌شوند.
 
رئیس هئیت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۳ نقطه در سطح شهر اهواز وجود دارد که باید ترمیم نوارهای حفاری آنها انجام شود، به همشهریان اهوازی این نوید را داد که تا پایان شهریور ماه نوارهای حفاری در این ۶۳ نقطه ترمیم و آسفالت خواهند شد.
 
کرمی نژاد، در پایان ضمن تشکر از صبر مردم برای تحمل شرایط به وجود آمده در معابر بر اثر اجرای طرح‌های فاضلاب، گفت: اجرای طرح‌های اصلاح شبکه فاضلاب شهر اهواز باعث بروز برخی مشکلات برای تردد مردم شده است که صبر و بردباری مردم را طلب می‌کند و در این خصوص تاکنون مردم همکاری بسیار خوبی با ما داشتند و امیدواریم با اتمام این طرح‌ها مردم عزیز با عدم تکرار شدن مسائل گذشته در زمینه فاضلاب، نتیجه صبر خود را مشاهده نمایند .
تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(پنج شنبه ۲۷ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۸:۳۶
http://www.abfakhz.ir/u/3zl
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید