جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان در جریان بازدید از کوی فرهنگیان اهواز؛ رفع فوری مشکل فاضلاب منطقه کوی فرهنگیان اهواز  در دستور کار قرار گرفت

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان در جریان بازدید از کوی فرهنگیان اهواز؛ رفع فوری مشکل فاضلاب منطقه کوی فرهنگیان اهواز  در دستور کار قرار گرفت

در بازدید میدانی  دکتر کرمی نژاد مدیر عامل آبفا خوزستان به همراه مهندس ظاهرزاده مجری طرح فاضلاب اهواز و مهندس حاجت پور مدیر حراست آبفا خوزستان از کوی فرهنگیان ،  رفع مشکل فاضلاب و ساماندهی شبکه فاضلاب این منطقه به صورت فوریتی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،  با دستور دکتر کرمی نژاد مدیر عامل آبفا خوزستان ساماندهی فاضلاب ورودی فرهنگیان بطور موقت نیز در دستور کار بهره برداری قرار گرفت تا روند اجرایی پروژه انجام شود خللی در زندگی مردم شریف این منطقه صورت نگیرد.
 
لازم به ذکر است با تاکید دکتر کرمی نژاد مقرر گردید تا پیمانکار قرارگاه خاتم  نسبت به تجهیز کارگاه از روز دوشنبه  مورخ ۳۰ مرداد اقدام وطی یکماه نسبت به عملیات لوله گذاری وحل مشکل ودفع فاضلاب  ورودی منطقه مذکور اقدام نماید.

لازم به ذکر است که پس زدگی فاضلاب بخاطر ساخت و سازهایی است که بر روی خط موجود ایجاد شده که با تغییرات اساسی این مشکل برطرف خواهد شد.

تنظیم:بهنام پریچه

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(جمعه ۲۸ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۵:۲۲
http://www.abfakhz.ir/u/3v7
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید