شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

آغاز بازسازی دیزل ژنراتورهای فاضلاب در ۹ شهر خوزستان

آغاز بازسازی دیزل ژنراتورهای فاضلاب در ۹ شهر خوزستان

معاون بهره برداری فاضلاب شرکت آبفا خوزستان گفت : با توجه به ضرورت بازسازی و سرویس دیزل ژنراتورهای فاضلاب استان جهت ارتقاء و حفظ آمادگی پیش از شروع فصل بارندگی، قراردادی با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برای بازسازی این دیزل ژنراتورها بسته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، فرزان عباسیان افزود: این اقدام با نظارت معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب منعقد و در دستور کار دفتر سیستم های کنترل و انرژی فاضلاب این معاونت قرارگرفت که در گام اول این مهم،  با شروع بازسازی سیستم های برق اضطراری ماهشهر آغاز شده است.
 
وی با اشاره به شهرهای هدف بیان کرد: بازسازی دیزل ژنراتورهای فاضلاب در شهرهای ماهشهر، بندر امام خمینی (ره)، چمران ، آبادان، خرمشهر، شادگان، دشت آزادگان، شوشتر و دزفول انجام می شود.
معاونت بهره برداری فاضلاب شرکت آبفا خوزستان، تصریح کرد: در زمان قطع برق نیاز به سیستم برق اضطراری برای تأمین انرژی برق مورد نیاز تأسیسات می باشد و در این بین دیزل ژنراتور به عنوان منبع اصلی تأمین برق اضطراری تأسیسات بسیار حائز اهمیت است.
 
وی، به اهمیت این اقدام قبل از شروع بارندگی ها اشاره کرد و گفت: استفاده از دیزل ژنراتور برای فصل پاییز و زمستان با توجه به احتمال بروز قطع برق  به دلیل  وزش باد و بارندگی اهمیت بسزایی دارد.
 
عباسیان عنوان کرد: دفتر سیستم های کنترل و انرژی فاضلاب آبفا خوزستان به عنوانِ متولی بخش انرژی در این معاونت با در نظر گرفتن نیاز ضروری تأسیسات فاضلاب به حفظ آماده به کاری در خدمت رسانی به شهروندان ضمن پایش تأسیسات فاضلاب استان، انجام این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.
 
معاونت بهره برداری فاضلاب شرکت آبفا خوزستان ، به نظارت دفتر سیستم های کنترل و انرژی فاضلاب استان اشاره کرد و گفت: پایش و تشکیل بانک اطلاعاتی و شناسنامه دقیق و بروز از سیستم های برق اضطراری تأسیسات فاضلاب استان و انجام آزمایش های تخصصی با روش های نوین برای بررسی صحت عملکرد دیزل ژنراتور ها انجام شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: انجام تعمیرات تخصصی جهت بروز آوری و اصلاح عملکرد دیزل ژنراتور ها، انجام سرویس های تخصصی دوره‌ای نگهداری دیزل ژنراتور ها و بررسی ظرفیت دیزل ژنراتور ها و متناسب سازی آنها با توجه به توان مورد نیاز تأسیسات فاضلاب در دستور کار است.
 
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱) ۱۴:۱۰
https://www.abfakhz.ir/u/3v0
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید