پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
با پایداری آب در شبکه توزیع این مناطق محقق شد:

دسترسی بیش از ۷ هزارنفر در روستای صلیعه و شهر رامین شهرستان باوی به آب شرب سالم

دسترسی بیش از ۷ هزارنفر در روستای صلیعه و شهر رامین شهرستان باوی به آب شرب سالم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با اتصال شبکه روستای صلیعه و شهر رامین باوی به شبکه توزیع آب شهری ، ۷ هزار نفر ، از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای صلیعه و شهر رامین شهرستان باوی که پیش از ظهر امروز در تاسیسات تصفیه خانه شهر ملاثانی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و امام جمعه ملاثانی انجام شد، اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح آبرسانی مشکل بی آبی در روستای صلیعه و شهر رامین شهرستان باوی برای همیشه پایان یافت.
 
وی در تشریح اجزای این پروژه آبرسانی، اعتبار هزینه شده برای به سرانجام رساندن طرح را ۹۰ میلیارد ریال عنوان و محل تامین را اعتبارات استانی و ملی دانست.
 
وی تاکید کرد: با بهره برداری از این طرح، جمعیت ۷ هزار نفری ساکن در روستای صلیعه و شهر رامین شهرستان باوی از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.
 
 مدیرعامل آبفا خوزستان بیان کرد: در سال جاری ۱۳۶۱ روستا در سطح استان خوزستان از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.
 
در ادامه افتتاح طرح آبرسانی به روستای صلیعه و شهر رامین، سیدکریم حسینی، نماینده مردم اهواز،باوی،کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی،
کرمی نژاد مدیرعامل آبفا خوزستان را یک مدیر جهادی و پای کار معرفی  و اظهار داشت: ایشان آرزوی دیرینه  آبرسانی به روستای صلیعه و شهر رامین را برآورده کرد.
 
وی با تقدیر از مجموعه آبفا استان و  مدیرعامل جهادی این شرکت در آبرسانی به روستاها و حل مشکلات آب و فاضلاب در سطح استان خوزستان اذعان داشت: آرزوی دیرینه پمپاژ آب در شبکه توزیع آبرسانی این روستا با اتصال شبکه به خط توزیع شهر برآورده شد.
گفتنی است: در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای صلیعه و شهر رامین شهرستان باوی همچنین با هدف افزایش سطح کیفی آب شهر ملاثانی و رامین کلنگ آغاز عملیات اجرایی اتصال تاسیسات آبرسانی شهر ملاثانی به خط انتقال آب حیات به زمین زده شد. با اتصال این تاسیسات به خط انتقال آب حیات کدورت آب مناطق یاد شده کاهش و وضعیت کیفی آب بهبود می یابد. 
 
تنظیم: راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱) ۲۰:۰۵
http://www.abfakhz.ir/u/3v5
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید