شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

سه راهبرد اساسی آب و فاضلاب برای عبور از فصل بارندگی

سه راهبرد اساسی آب و فاضلاب برای عبور از فصل بارندگی

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اتخاذ سه راهبرد اساسی برای جلوگیری از پس زدگی فاضلاب در شهرهای استان و عبور از فصل بارندگی توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، فرزان عباسیان بیان کرد: عقد قرارداد بازسازی تابلوهای برق با اعتبار ١۵ میلیارد ریال برای بازسازی، ساخت و ارتقا و بهسازی بیش از ۶٢ دستگاه تابلو برق راه‌اندازی الکتروپمپ های فاضلاب و تجهیز آنها به تجهیزات حفاظت الکتریکی نوین برای عملکرد مناسب در زمان اوج بار یکی از راهبردهای شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای عبور از فصل بارندگی است.

وی اظهار کرد: در این راستا تابلوهای برق تأسیسات فاضلاب شهرهای سوسنگرد، بستان، چمران، خرمشهر، آبادان ماهشهر بازسازی شده و بار دیگر در مدار بهره برداری قرار گرفتند.

وی همچنین خرید و نصب و راه اندازی الکتروپمپ های جدید برای تقویت ایستگاههای پمپاژ فاضلاب در برخی شهرها را به عنوان دومین راهبرد شرکت آبفا خوزستان در فصل بارندگی اعلام کرد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای خوزستان در ادامه سرویس، تعمیر و بازسازی ترانسفورماتورهای تأسیسات فاضلاب استان با استفاده از قرارداد موجود را از دیگر راهبردهای شرکت آبفای خوزستان ذکر کرد و گفت: بازسازی ترانسفورماتورهای استان با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد ریال نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در همین راستا ترانسفورماتور تأسیسات فاضلاب شهرهای چمران، ماهشهر و سه دستگاه از ترانسفورماتورهای شادگان با نظارت دفتر سیستم‌های کنترل و انرژی فاضلاب سرویس، تعمیر و اورهال شد.

به گفته عباسیان، پیش از این و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال دیزل ژنراتورهای تأسیسات فاضلاب ۹ شهر استان اورهال و بازسازی شد.

(چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱) ۰۹:۱۹
http://www.abfakhz.ir/u/3s1
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید