جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

کسب استاندارد ISO 17025 در آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفا خوزستان

کسب استاندارد ISO 17025 در آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفا خوزستان

مدیر عامل آبفا خوزستان از کسب استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ توسط آزمایشگاه مرکزی این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا کرمی نژاد اظهار داشت: هدف از اجرا و استقرار استاندارد ISO17025 در آزمایشگاههای آب و فاضلاب سطح کشور افرایش  ارتقا و حفظ سطح دقت و صحت آزمایشات تخصصی آب و نیز صحه گذاری روشها و متد انجام آزمایشات مرتبط با آب و فاضلاب می باشد.
 
وی افزود: در هر شرکت آب و فاضلاب  آزمایشگاه مرکزی آن مجموعه بایستی الزاماتی را بر آورده نماید تا بتوان موفق به اخذ استاندارد ISO17025 گردد. 
 
مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: یکی از مهمترین و اصلی ترین اهمیت این استاندارد کاهش اختلاف نظر مجموعه مرکز بهداشت و آبفا در بحث سلامت آب شرب مصرف کننده می باشد زیرا آزمایشگاه مرکزی  استان باکسب این استاندارد می تواند این ادعا را مطرح کندکه نتایج آزمایشات آزمایشگاه مرکزی  آبفا خوزستان  از نظر صحت و دقت  از سطح مقبولیت اطمینان بالاتری بر خوردار است ودر  نهایت باعث افزایش سطح رضایمندی و مشتری مداری خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: هدف از اجرا و استقرار استاندارد ISO17025 در آزمایشگاههای آب و فاضلاب سطح کشور ارتقا و حفظ سطح دقت و صحت آزمایشات و نیز صحه گذاری روشها و متد انجام آزمایشات می باشد که خدا را شکر این مهم یعنی کسب استاندارد انجام گردید
(یکشنبه ۳۰ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۰:۲۳
http://www.abfakhz.ir/u/3w6
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید