پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
با اجرای ۳ پروژه آبرسانی

آب شرب پایدار برای بیش از ۲۴ هزار نفر در شهرستان شوش تامین شد

آب شرب پایدار برای بیش از ۲۴ هزار نفر در شهرستان شوش تامین شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: سه پروژه آبرسانی در شهر شوش برای جمعیت تحت پوشش بیش از ۲۴ هزار نفر وارد مدار بهره برداری شد و تامین آب این مناطق با اجرای این پروژه به پایداری رسید .

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،  محمد رضا کرمی نژاد با اشاره به روند اجرایی پروژه های آبرسانی در خوزستان اظهار داشت: عزم دولت و توجه وزارت نیرو و آبفا کشور برای آبرسانی به روستاهای خوزستان قابل توجه است به نحوی که خوزستان در آبدار کردن روستاهای کشورپیشتاز است.

وی افزود: دو پروژه آبرسانی در شهر شوش برای جمعیت تحت پوشش بیش از 24 هزار نفر وارد مدار بهره برداری شده است وآب این مناطق با اجرای این پروژه پایدار شده است.

کرمی نژاد به اجرای این دو پروژه اشاره کردو گفت: پروژه چاه شهرک ابوذر و شهرک دانیال برای جمعیت تحت پوشش 14 هزار نفر وارد مدار بهره برداری شده است و با اجرای خط انتقال  از چاه تا شبکه آب شهری  شهرستان شوش  و نصب الکترو پمپ شناور، ‌ تابلوی برق و احداث دیوار محوطه این پروژه با اعتباربالغ بر 15 ملیلیارد تومان وارد مدار شده است.

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: پروژه آبرسانی به روستای خلف مسلم و جوی مجید از بخش مرکزی شهر شوش با اعتبار 20 میلیارد تومان  برای جمعیت تحت پوشش  6 هزار و 300 نفر امروز۴مهر ماه ۱۴۰۱ تکمیل و وارد مدار بهره برداری شده است و با اجرای این پروژه مشکل آب شرب چندین ساله ان ها برطرف شده است.

کرمی نژاد تصریح کرد:آبرسانی به روستاهای خشان و حلوه هانی با جمعیت 2 هزار نفر از بخش مرکزی شهرستان شوش تکمیل و وارد مدار بهره برداری شده است.

وی تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای خوزستان با سرعت در حال اجرا است وازآغاز دولت سیزدهم  تا امروز شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیش از یک هزار و 500 روستای خوزستان را آبدار کرده است و در مقایسه با امار ابدار کردن روستاهای کشور خوزستان پیشتاز پروژه ابرسانی به مردم شریف این استان  بوده  است و این محصول توجه و نگاه ریاست محترم جمهوردر دولت مردمی به خوزستان می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به دیگر پروژه آبفا در شهرستان کرخه اشاره کرد و گفت: آبرسانی به روستای حباییه با جمعیتی بالغ بر 2 هزار نفر از توابع شهرستان کرخه در بخش مرکزی تکمیل و وارد مدار بهره برداری و مشکل دیرینه این روستا نیز برطرف شد.

تنظیم: بهنام پریچه

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱) ۱۰:۰۶
http://www.abfakhz.ir/u/3ud
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید