شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

مدیر عامل آبفا خوزستان ؛ آغاز اجرای طرح آبرسانی به 7 روستای غرب خرمشهر

مدیر عامل آبفا خوزستان ؛ آغاز اجرای طرح آبرسانی به 7 روستای غرب خرمشهر

​عملیات اجرایی طرح آبرسانی به 7 روستای غرب کارون شهرستان خرمشهر آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،  محمد رضا کرمی نژاد با اشاره به روند اجرایی پروژه های آبرسانی در خوزستان اظهار داشت: عزم دولت و توجه وزارت نیرو و آبفا کشور برای آبرسانی به روستاهای خوزستان قابل توجه است به نحوی که خوزستان در آبدار کردن روستاهای کشورپیشتاز است.

وی افزود: جهاد آبرسانی در روستاهای خوزستان، امروزعملیات اجرایی طرح آبرسانی  به 7 روستای غرب کارون شهرستان خرمشهر فعالیت خود را آغاز می کند.

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: جمعیت تحت پوشش این طرح 14 هزار نفر است که این پروزه با اجرای 9 کیلومتر خط انتقال آب شرب 250 میلیمتر اجرایی می شود.

کرمی نژاد تصریح کرد: اعتبار اجرایی این پروژه 110 میلیارد ریال است و این پروژه نیز توسط قرارگاه کربلا با همکاری سردار خادم سید شهدا فرمانده قرارگاه اجرایی و تکمیل می شود.

وی تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای خوزستان با سرعت در حال اجرا است وازآغاز دولت سیزدهم  تا امروز شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیش از یک هزار و 600 روستای خوزستان را آبدار کرده است و در مقایسه با امار ابدار کردن روستاهای کشور خوزستان پیشتاز پروژه ابرسانی به مردم شریف این استان  بوده  است و این محصول توجه و نگاه ریاست محترم جمهوردر دولت مردمی به خوزستان می باشد.

 مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به پیشرفت پروژه های فاضلاب به ویژه استفاده از ماده ۵۶ فاینانس و تکمیل شبکه فاضلاب در برنامه توسعه خرمشهر و آبادان که توسط رئیس محترم جمهور در اوایل امسال به تصویب رسید، گفت: هفته گذشته عملیات اجرایی پروژه فاضلاب آبادان و خرمشهر آغاز شد و این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء اجرایی می شود تا باقیمانده فاضلاب خرمشهر و آبادان را از طریق تهاتر نفت تا سقف 2 هزار میلیارد تومان که 800 میلیارد برای خرمشهر و یک هزار و 200 ملیارد برای آبادان انجام دهد.

تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱) ۱۴:۰۶
http://www.abfakhz.ir/u/3tm
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید