جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

جشن آب در روستاهای خوزستان برگزار می شود

جشن آب در روستاهای خوزستان برگزار می شود

با هدف نهادینه شدن مصرف بهینه آب چهاردهمین جشنواره ملی نخستین واژه آب بین دانش آموزان بصورت همزمان با جشن آب در روستاهایی که سالجاری از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند برگزار می شود.

 

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در نشست مشترک مدیران روابط عمومی آبفا خوزستان و آموزش و پرورش، تعامل سازنده در جهت پیشبرد فرهنگ سازی تاکید شد.

نشست هم افزایی و تعاملی سید غلامرضا شریفی مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب  خوزستان و بابک نوری زاد مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و سرکار خانم حمید مسئول آموزش همگانی و مشاور امور بانوان مدیر عامل آبفا خوزستان بمنظور برگزاری برنامه ها ی فرهنگ سازی در مدارس برگزار شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این جلسه اظهار داشت: امسال برنامه داریم جشن آب را در برخی از روستاهای خوزستان برگزار کنیم چرا که توجه و نگاه دولت سیزدهم برای جهاد‌ آبرسانی به روستاهای خوزستان یکی از برنامه های آتی روابط عمومی آبفا خوزستان در این اقدام فرهنگ سازی است.

 

وی با اشاره به تامین آب شرب برخی از روستاها که بعد از سالیان سال از نعمت آب شرب بهداشتی و سالم برخوردار شدند افزود: امسال برنامه داریم برای فرهنگ سازی مصرف آب در کنار آموزش و‌پرورش هم افزایی قابل توجهی داشته باشیم تا بتوانیم در بحث اصلاح الگوی مصرف آب گام های مثبتی برداریم.

 

سید غلامرضا شریفی به تعامل مثبت آبفا و اموزش و پروش اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان در بخش آموزش همگانی آمادگی دارد با همکاری آموزش و پرورش در بخش آب و‌جشنواره های متعدد فعالیت مستمر داشته باشد.

 

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های روابط عمومی آبفا خوزستان در بحث اصلاح الگوی مصرف، فرهنگ سازی و انجام کارهای فرهنگی در بین مردم و دانش آموزان است.

 

لیلا حمید مسئول آموزش همگانی آبفا خوزستان در ادامه تصریح کرد: امروز ما شاهد کلاسهای فرهنگی آموزشی و پرورش هم راستا با اهداف شرکت آب و فاضلاب خوزستان در مسیر آموزش مصرف بهینه آب به دانش آموزان می باشیم و امسال آموزش و پرورش در جشن آب پیشگام است و ما سعی داریم همانند سالهای گذشته  با همکاری آموزش و پرورش برنامه های متعددی را اجرا کنیم.

وی افزود: بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسم اهدای کتاب با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در یکی از مدارس اهواز اجرایی خواهد شد. 

بابک نوری زاد مدیر روابط عمومی اداره کل  آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: یکی از کارهای ما فرهنگ سازی است و آموزش و پرورش در بحث طرح همیار پلیس در مدارس خوزستان پیشتاز بوده است و ما می توانیم از ظرفیت مدارس به بهترین شکل ممکن برای فرهنگ سازی استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به رسالت آموزش و پرورش در بین دانش اموزان گفت:  حوزه روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان آمادگی دارد در بخش های فرهنگ سازی با شرکت آبفا همکاری و همیاری لازم را داشته باشد .

(یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱) ۱۵:۰۵
http://www.abfakhz.ir/u/3wr
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید