پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

اصلاح شبکه فاضلاب شهرک شهید صدوقی بندر امام خمینی(ره)

اصلاح شبکه فاضلاب شهرک شهید صدوقی بندر امام خمینی(ره)

مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی(ره) از اجرای عملیات اصلاح شبکه فاضلاب شهرک شهید صدوقی این شهر خبر داد.

حسین خواجوی در گفت و گو با روابط عمومی اداره گفت: مشکلات چندساله شبکه فاضلاب در شهرک صدوقی بندر امام خمینی سبب ایجاد نارضایتی و نگرانی برای اهالی و ساکنان این منطقه شده بود.

وی افزود: به منظور جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات بهینه در بخش جمع آوری و دفع فاضلاب با پیگیری‌های بعمل آمده آقای کرمی نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، آقای عباسیان، معاونت بهره برداری فاضلاب و آقای زارع، مجری طرح فاضلاب در بندر امام خمینی (ره) و همچنین اهتمام ویژه نماینده و فرماندار شهرستان، اصلاح شبکه فاضلاب در این شهرک در دستور کار قرار گرفت.

خواجوی ادامه داد: به دلیل فرسودگی و قدمت بالای شبکه فاضلاب، که یکی از دغدغه‌های اصلی همکاران و مسئولان آبفا بود با پیگیر‌های انجام شده از طریق مسئولان استانی، پیمانکار شرکت آبفا صنعت آرین در حال تجهیز کارگاه است و در روزهای آینده عملیات اصلاح شبکه فاضلاب شهرک شهید صدوقی را اجرایی خواهد کرد.

مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی(ره) می‌گوید: پس از انجام این طرح به طول تقریبا ۱۷ کیلومتر و اتصال به شبکه فاضلاب شهری مشکلات مربوط به فاضلاب در این منطقه و ۸۱ قطعه به طور کامل رفع و شهروندان می‌توانند از خدمات شرکت آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) بهره‌مند شوند

روابط عمومی اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)
(سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱) ۰۹:۳۴
http://www.abfakhz.ir/u/3zy
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید