چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) آبفا استان: برگزاری بیش از 12 برنامه فرهنگی،آموزشی،انگیزشی و ورزشی در شرکت آب و فاضلاب خوزستان بمناسبت هفته بسیج

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) آبفا استان: برگزاری بیش از 12 برنامه فرهنگی،آموزشی،انگیزشی و ورزشی در شرکت آب و فاضلاب خوزستان بمناسبت هفته بسیج

شرکت آب و فاضلاب خوزستان به مناسبت هفته بسیج برنامه فرهنگی،آموزشی،انگیزشی و ورزشی برگزار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب خوزستان، حمید رضا علیرضایی فرمانده پایگاه مقاومت  بسیج حضرت ابوالفضل (ع) بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج شرکت آب و فاضلاب خوزستان هر ساله برنامه های متنوعی در این هفته برگزار می کند و امسال بیش از 12 برنامه فرهنگی، آموزشی، انگیزشی و ورزشی در شرکت آب و فاضلاب ویژه کارمندان این شرکت برگزار شد.

 وی افزود: آذین بندی و فضاسازی محیط شرکت بمناسب هفته بسیج و ارسال پیامک های آموزشی برای کارمندان  به صورت روزانه در این هفته مبارک  انجام شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت  بسیج حضرت ابوالفضل (ع) با اشاره به دیگر برنامه ها در این هفته بیان کرد: در دومین روزهفته بسیج برپایی نمایشگاه، گردهمایی بسیجیان با موضوع بسیج و جهاد تبیین، برگزاری مسابقات فرهنگی و مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا با همکاری و حضور پرسنل شرکت برگزار شد .

وی در ادامه افزود: در سومین و چهارمین روز هفته بسیج با برگزاری میز خدمت شرکت آب و فاضلاب  در سطح استان در روز جمعه و برگزاری زیارت عاشورا و سخنرانی با موضوع بصیرت دینی از دیگر اقدامات پایگاه مقاومت  بسیج حضرت ابوالفضل (ع)  بمناسبت هفته بسیج بود.

علیرضایی  به حضور پرشور بسیجیان بمناسبت دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضور مقتدرانه بسیجیان پایگاه مقاومت  بسیج حضرت ابوالفضل (ع) در مراسم ویدئو کنفرانس مقام معظم رهبری با بسیجیان در تاریخ 5 آذر قابل توجه و قابل تحسین بود.

فرمانده پایگاه مقاومت  بسیج حضرت ابوالفضل (ع) خاطر نشان کرد: برگزاری اردوی کوهنورد ی ویژه مدیران بسیج شرکت، شرکت در مراسم اولین یادواره شهدای صنعت بسیج مهندسین و برگزاری مسابقات ورزشی ( دارت، تیراندازی، تنیس روی میز و طناب کشی) از دیگر اقدامات بمناسب هفته بسیج بود که در شرکت آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد.

تنظیم: بهنام پریچه

(یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱) ۰۹:۴۱
http://www.abfakhz.ir/u/3v2
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید