جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

اجرای ۲۰ طرح شاخص آب و فاضلاب در شهرستان اندیمشک

اجرای ۲۰ طرح شاخص آب و فاضلاب در شهرستان اندیمشک

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: ۲۰ طرح شاخص حوزه آب و فاضلاب در شهرستان اندیمشک تکمیل و به زودی افتتاح می شوند‌.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، فرامرز مرادی با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی ۱۶ طرح شاخص حوزه آبرسانی و ۴ طرح شاخص حوزه فاضلاب توسط شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در شهرستان اندیمشک آغاز شده است.
 
وی عنوان کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۶۲۶۳ هزار میلیارد ریال و پیگیری شبانه روزی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و مدیریت و مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و کارکنان آبفا منطقه اندیمشک و در مناطق مختلف شهری و روستایی به اجرا می رسند.
 
مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک افزود: اجرای این میزان از طرح عمرانی در حوزه آب و فاضلاب منطقه اندیمشک کم سابقه بوده و با بهره برداری از آن ها تحولی جدی در حوزه آبفا اجرا و اندیمشک گامی محکم و مهم در مسیر توسعه و سازندگی برمی دارد ‌و  رضایت شهروندان از خدمات ارائه شده بیش از گذشته تامین می شود‌.
 
وی ادامه داد: این میزان از طرح و پروژه بزرگ بیانگر تلاش و برنامه ریزی شبانه روزی مسئولان محلی و مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان بوده و تلاش داریم در کم ترین زمان ممکن این طرح ها را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
 
مرادی بیان کرد: تکمیل خط انتقال آبرسانی شهر حسینیه از بالارود، تکمیل و بهره برداری مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر حسینیه، اجرای عملیات آبرسانی به ۳۴ روستای بخش الوار گرمسیری به طول ۴۱ کیلومتر از جمله این طرح ها هستند.
 
وی خاطر نشان کرد: احداث ۱۲ حلقه جدید چاه آب در مناطق مختلف شهرستان با هدف تقویت و تامین آب شرب مورد نیاز شهروندان، اجرای پروژه خط انتقال آب طرح جامع آبرسانی اندیمشک تا کوی لور و تجهیز  و بهره برداری از ایستگاه پمپاژ شهر چم گلک از جمله دیگر طرح های شاخص عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در شهرستان اندیمشک است.
 
مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: احداث مخازن و ایستگاه های آب شهر آزادی، اجرای ۱۴/۵  کیلومتر خط انتقال آبرسانی  از بیدروبه تا پل زال و روستاهای مسیر، توسعه شبکه آب در شهر اندیمشک به میزان ۶ کیلومتر، اجرای فیلتراسیون مخازن آبرسانی بالارورد، احیا ۸ حلقه چاه آب در شهرستان اندیمشک، اجرای خط لوله آبدشرب روستای بن هنی به میزان ۶۰۰ متر از جمله دیگر طرح های عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در شهرستان اندیمشک است‌.
 
وی افزود: احداث یک حلقه چاه دهانه باز در تاسیسات آبرسانی امیر سیف با هدف تامین آب ۱۹ روستای بخش الوار گرمسیری، احداث پارک جنگلی با هدف تامین آب شهر حسینیه، واگذاری ۱۴۰۰ انشعاب جدید آب به شهروندان از جمله دیگر طرح های شاخص آب و فاضلاب در شهرستان اندیمشک هستند. 
 
مرادی ادامه داد: نصب ۹۰۰ انشعاب فاضلاب مسکن مهر شهر اندیمشک، تکمیل خط انتقال فاضلاب از مسکن مهر تا بلوار شهید جواد ملکی، احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب و تکمیل و بازسازی بخشی از خطوط تحت فشار و تکمیل پروژه فاضلاب کوی قائم شهر اندیمشک نیز آغاز و به زودی تکمیل می شوند.
 
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱) ۱۱:۳۰
http://www.abfakhz.ir/u/43h
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید