شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

طرح آبرسانی به ۴۷ روستای شهرستان شوش دانیال(ع) افتتاح شد

طرح آبرسانی به ۴۷ روستای شهرستان شوش دانیال(ع) افتتاح شد

همزمان با ایام دهه مبارک فجر و به منظور تامین آب شرب سالم و پایدار، طرح آبرسانی به 47 روستای شوش دانیال (ع) با حضور مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان، نماینده مردم شوش دانیال و کرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان شوش دانیال و سایر مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در آیین افتتاحیه آبرسانی به روستاهای شوش دانیال، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، ضمن تبریک دهه فجر، با اشاره به اینکه بعداز انقلاب اسلامی خدمت رسانی به شهرها و روستاها گسترش یافته گفت: درحال حاضر ۱۰۰ درصد مناطق شهری و بسیاری از مناطق روستایی تحت پوشش آبفا قرار دارد.

محمدرضا کرمی نژاد اذعان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته درحال تحت پوشش قرار دادن تمامی روستاهایی هستیم که فاقد شبکه توزیع آب آشامیدنی می باشند تا بتوانیم طرحهای آبرسانی را در این مناطق اجرایی کنیم.

وی هدف از اجرای این طرح را تامین آب آشامیدنی سالم و رفع تنش آبی در این روستاها دانست و تصریح کرد: برای اجرای این طرح 900 میلیارد ریال هزینه شده است.

کرمی نژاد گفت: با افتتاح این طرح  آبرسانی ۴۰ هزار نفر در 47 روستا از آب شرب با کیفیت بهره مند شدند.

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: برای اجرای طرح های آبرسانی به این روستاها 50 کیلومتر توسعه و اصلاح شبکه و خطوط آبرسانی اجرایی  و 13 حلقه چاه وارد مدار بهره برداری شده است.

  

گفتنی است: به مناسبت دهه مبارک فجر در خوزستان ۱۴ پروژه آبرسانی در ۱۰۶ روستای خوزستان افتتاح شد که جمعیت تحت پوشش این طرح های آبرسانی بیش از ۱۲۱ هزار نفر بوده است.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱) ۱۴:۲۴
https://www.abfakhz.ir/u/43o
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید