جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

تلاش جهادی در بخش فاضلاب اهواز/از آغاز دولت سیزدهم پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب اهواز از 31 به 54 درصد رسید

تلاش جهادی در بخش فاضلاب اهواز/از آغاز دولت سیزدهم پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب اهواز از 31 به 54 درصد رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر در پروژه فاضلاب اهواز در ۹۰ جبهه کاری در حال فعالیت هستیم، گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۶۵۰ خیابان در اهواز مشکل فاضلاب آن‌ها برطرف شده و کیفیت اجرای این پروژه در بارندگی‌های اخیر به صورت کامل قابل مشاهده بوده است .

محمدرضا کرمی نژاد در جلسه فرمانده بسیج شهید عباسپور اظهار داشت: پروژه فاضلاب اهواز و پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم خوزستان در سال جاری به نقطه مطلوبی رسیده است و با اجرای پروژه های ضربتی توانسیتم رضایت مندی مردم را در بخش آبرسانی به روستاها و فاضلاب اهواز داشته باشیم. 

وی افزود: تنش آبی امسال به خوبی با درایت و همکاری همه پرسنل مدیریت شد و علی رغم پیش بینی ها برای سالی سخت توانستیم با بهترین شرایط تابستان سخت و تنش آبی آن را پشت سر بگذاریم و این کار جهادی با حمایت های وزارت نیرو  آبفا کشور و استانداری خوزستان صورت گرفته است.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: وقتی دولت سیزدهم توجه و نگاه ویژه ای به خوزستان دارد ما هم تلاش کردیم تا پروزه های دردست اجرا را برای خدمت به مردم یک به یک تکمیل و وارد مدار بهره برداری کنیم و مصادق کار جهادی در آبرسانی به روستاهای خوزستان یعنی هر ماه 100 روستا را آبدار کرده ایم و تلاش تا حل مشکل  تامین آب مابقی روستاها بدون وقفه ادامه دارد.

کرمی نژاد به پروژه فاضلاب اهواز اشاره کرد و گفت: پروزه فاضلاب اهواز تا سال 1400 به 31  درصد پیشرفت فیزیکی رسیده بود که با تلاش همکاران و اجرای پروژه های ضربتی تا امروز  به 54 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده ایم که 23 درصد پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز در مدت زمان یک سال در نوع خود بی نظیر بود.   

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به فعالیت ۱۵۴ جبهه کاری در کلانشهر اهواز برای اجرای طرح جامع فاضلاب گفت: اصلاح شبکه فاضلاب در ۶۵۰ خیابان اهواز طی یک سال گذشته انجام شد، که از مجموع این اقدامات 93 خیابان عملیات آسفالت ان انجام نشده بود که در دو ماه گذشته از مجموع خیابان های باقی مانده 62 خیابان آن آسفالت و تاکنون31 خیابان باقی مانده است.

وی تصریح کرد: کمبود قیر مشکل اصلی عدم آسفالت معابر اهواز شده که در صورت تامین قیر عملیات آسفالت 31 خیابان انجام می شود و در تلاش هستیم تا قبل از عید نوروز خیابان باقی مانده نداشته باشیم. 

کرمی نژاد عنوان کرد: آبفای خوزستان با اجرای پروژه های در دست اجرا توانسته نگاه مثبتی در کشور به وجود بیاورد و این تلاش جهادی در مجموعه آبفا خوزستان با اجرای پروژه های آبرسانی و فاضلاب اهواز موجب پیشتازی خوزستان در کشور شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به فروش پساب تصفیه خانه های فاضلاب در استان گفت: فروش پساب فاضلاب در دستور کار است و اولین اقدام ما در فروش پساب شادگان در حال اجرایی شدن است و این آغازی برای شروع اقدامی برای ساماندهی فروش پساب تصفیه خانه های فاضلاب در استان است.

کرمی نژاد در پایان از مجموعه بسیج شرکت تشکر کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان شرایط سختی را پشت سر گذاشته  است و سختی این پروژه ها با ایجاد رضایتمندی مردم برای ما لذت بخش است و صبر و حوصله مردم شریف خوزستان در بخش آبرسانی به روستاها و پروزه فاضلاب اهواز تشکر و قدردانی را داریم.

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱) ۱۳:۳۹
http://www.abfakhz.ir/u/44i
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید