جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

برگزاری همایش همگانی پیاده روی کارکنان آبفا خوزستان بمناسبت گرامیداشت هفته جوان

برگزاری همایش همگانی پیاده روی کارکنان آبفا خوزستان بمناسبت گرامیداشت هفته جوان

بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و گرامیداشت هفته جوان و ایجاد و تقویت روحیه نشاط، شادابی و پویایی در شرکت ، همایش همگانی پیاده روی کارکنان آبفا خوزستان با حضور پرسنل شرکت در جاده ساحلی اهواز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، در این همایش علی چینی ساز مشاور جوان مدیرعامل شرکت، ضمن تبریک اعیاد ماه شعبانیه خصوصا میلاد امام عصر (عج) و هفته جوان گفت : با نگاه ویژه دکتر کرمی نژاد مدیرعامل شرکت به جوانان و در راستای تحقق اهداف و تضمین آینده این صنعت، بسترسازی برای بهره گیری از توان، استعداد و خلاقیت جوانان در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها فراهم شده است.

وی اذعان داشت : خوشبختانه این شرکت زمینه را برای حضور فعال جوانان ایجاد کرده است و امیدواریم بتوانیم با همکاری و همراهی مدیران شرکت، گامی بلند در جهت فرهنگ سازی مناسب در خصوص اهمیت نگاه ویژه به جوانان با هدف تربیت نیروهای مستعد آینده برداریم.

مشاور جوان مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر حدود 35 درصد از پرسنل آبفا خوزستان را نیروهای جوانان تشکیل می دهند، بر انتقال تجارب مدیران با سابقه صنعت به جوانان شاغل در این عرصه تاکید کرد و افزود : با حضور جوانان در کنار مدیران با تجربه و باسابقه، زمینه رشد، پویایی و خلاقیت در سازمان بوجود می‌آید.

وی در ادامه از تدوین برنامه حوزه مشاور جوان در سطح این شرکت خبر داد و خاطر نشان کرد : استفاده بهینه و سازماندهی شده از نیروهای متخصص و متعهد جوان شاغل و تلاش جهت استفاده و به اشتراک گذاشتن تجربیات موفق پرسنل جوان مجموعه از دیگر برنامه های این حوزه می باشد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱) ۱۲:۲۶
http://www.abfakhz.ir/u/44w
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید