شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

بسم الله النور یا مقلب القلوب و الابصار

بسم الله النور
یا مقلب القلوب و الابصار

همکاران عزیز و ارجمند تلاشگران و افتخار آفرینان عرصه صنعت آب و فاضلاب

بسم الله النور
یا مقلب القلوب و الابصار
همکاران عزیز و ارجمند
تلاشگران و افتخار آفرینان عرصه صنعت آب و فاضلاب
سلام
یکسال دیگر گذشت؛ سالی همراه با مجاهدت ها و خدمات بی وقفه به مردم شریف استانمان.
سالی پر افتخار برای پرسنل نستوه و متعهد آبفا خوزستان که توانستند از سد مشکلات بگذرند و با همتی رفیع و عزمی راسخ در مسیر کاهش کاستی ها و کمبودها، استوار و محکم قدم بردارند.
امروز در شهرها و روستاهای سرزمین زرخیز خوزستان، شاهد حماسه آفرینی کسانی هستیم که با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر توان و دانش خویش به اجرای طرح های آبرسانی به مناطق مختلف استان و توسعه، بازسازی و اصلاح شبکه های فاضلاب در شهرها خصوصاً کلانشهر اهواز شتاب بخشیده و دل به امید آبادانی این دیار قوی می دارند تا خوزستان قوی شود؛ تا ایران قوی شود.
اینجاست که سر بر سجده تمنا و شکر گذاشته و از درگاه خداوند متعال می خواهیم که حول حالنا الی احسن الحال.
امروز آبفا خوزستان در پیمودن این مسیر پرفراز و نشیب تنها نیست، بلکه همه آنان که دل در گرو عشق به کربلای ایران دارند و نشانی از ایثار و محبت به محرومان و دفاع مقدس بر سینه، همدوش مجاهدان آبفا خوزستان، جلوه های زیبا و با شکوه از حماسه های خدمت می آفرینند. و عاشقانه می سرایند که : ما برای خواندن این قصه عشق به خاک رنج دوران برده ایم .
امید است که در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیشبرد سیاست های دولت محترم سیزدهم بتوانیم افق روشنی را در صنعت آب و فاضلاب خوزستان با تکمیل و بهره برداری از طرح های این شرکت ترسیم کنیم؛ توجه دولت به خوزستان و عبور از بحران های خشکسالی در تابستان و آبرسانی به 1900 روستا، تکمیل پروژه فاضلاب اهواز از 31 درصد به 54 دصد از مهمترین اقدامات مجموعه آب و فاضلاب در خوزستان است.
اینجانب با تقدیر و تشکر از همه تلاش ها و خدمات شما همکاران عزیزم در سالی که گذشت، موفقیت و پیروزی در عرصه خدمت رسانی مردم شریف استانمان، تکمیل طرح های نیمه تمام، بهره برداری از طرح های پایان یافته، کسب حداکثری رضایتمندی مشترکین عزیزمان، تلاش برای حفظ و توسعه منابع درآمدی و جذب سرمایه گذاری برای توسعه زیر ساخت های آبفا، ایجاد شور و نشاط سازمانی و تقویت انگیزه ها در نیروی انسانی شرکت بعنوان سرمایه های اصلی آبفا و افزایش بهره وری و حفاظت از سرمایه ها و منابع مالی شرکت برای شما خواستارم.
با سلام و صلوات به ارواح طیبه شهدای سقای شرکت و همکاران عزیزی که از میان ما رخت بستند، برای همه شما و خانواده گرانقدر و ارجمندتان طول عمر با عزت از درگاه ایزدی مسئلت داشته فرا رسیدن عید نوروز 1402 و همزمانی پر سعادت آن با ماه مبارک رمضان را به شما خوبان تبریک و تهنیت عرض می کنم. حسن حالتان پاینده باد.
محمد رضا کرمی نژاد
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره
(چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲) ۱۴:۲۳
http://www.abfakhz.ir/u/463
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید