شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

از مجموع 20 هزار مصرف کنندگان غیرمجاز آب در استان 14 هزار مشترک تبدیل به مجاز شدند

از مجموع 20 هزار مصرف کنندگان غیرمجاز آب در استان 14 هزار مشترک تبدیل به مجاز شدند

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: از مجموع 20 هزار مصرف کنندگان غیرمجاز آب در استان 14 هزار مشترک تبدیل به مجاز و فرآیند اشتراک آب آنها انجام شده است

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا کرمی نژاد درباره شناسایی انشعابات غیر مجاز آب در استان و تبدیل آن به مجاز در بخش خدمات رسانی به مردم شریف خوزستان اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در بخش توزیع آب شرب با کیفیت و پایدار است که با پیگیری های انجام شده 20 هزار مصرف کننده آب غیر مجاز  در سال 1401 شناسایی شده است.

 

وی افزود: از مجموع 20 هزار مصرف کننده غیر مجاز آب 14 هزار مشترک تبدیل به مجاز شده است و تامین آب این مشترکین از شبکه های اصلی انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: شناسایی و جمع ‌آوری انشعاب های غیر مجاز آب آشامیدنی در استان به منظور تحقق چنین هدف مهمی با جدیت در دستور کار این شرکت قرار دارد و برای تامین آب شرب با کیفیت انشعابات غیر مجاز باید جمع آوری شوند.

 

کرمی نژاد با بیان اینکه انشعاب های غیرمجاز سبب هدر رفت آب می ‌شوند، ابراز داشت: ورود آلودگی به آب آشامیدنی، ایجاد نوسان در شبکه توزیع و کاهش فشار آب از مهمترین آثار منفی نصب انشعاب های غیرمجاز است که از مردم تقاضا داریم برای تبدیل انشعاب غیر مجاز به مجاز با شرکت آب و فاضلاب خوزستان همکاری کنند.

  

 

محسن درفشان معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به آخرین فرصت مشترکین غیر مجاز اظهار داشت: مصرف کنندگان غیرمجاز آب باید نسبت به اخذ اشتراک قانونی آب اقدام کنند در غیر این صورت از طریق واحد حقوقی پیگیری های لازم صورت می گیرد.

 

 

وی تصریح کرد: مصرف کنندگان غیر مجاز در نحوه خدمات رسانی ما خلل ایجاد کرده است و باعث‌پرت آب می شود و ۶ هزار مصرف کننده غیر مجاز آب شناسایی شده است باید برای تبدیل شدن به انشعاب مجاز روال قانونی خرید اشتراک را انجام دهند.

 

 

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطر نشان کرد: شناسایی مصرف کنندگان غیر مجاز در سال ۱۴۰۲ در دستور کار مشترکین شرکت آب وفاضلاب خوزستان است و برای ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف خوزستان عزمی راسخ در این معاونت وجود دارد و مهمترین هدف ما رضایت مردم از نحوه خدمات رسانی است

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب کشور و  خوزستان برای تامین آب با کیفیت در خوزستان اقدامات قابل توجهی انجام داده است و قطعا ما برای مصرف کنندگان غیر مجاز که خلل در خدمات رسانی ما ایجاد می کنند بعد از شناسایی و در صورت عدم همکاری از طریق حقوقی برخورد خواهیم کرد، چرا که خط قرمز ما کیفیت آب شرب بوده و این انشعابات غیر مجاز مشکلاتی در شبکه توزیع و کیفیت آب برای ما ایجاد می کنند.

 

(دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲) ۱۱:۳۲
https://www.abfakhz.ir/u/46b
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید