شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

حفاری و تجهیز 11 حلقه چاه آب شرب در اندیمشک

حفاری و تجهیز 11 حلقه چاه آب شرب در اندیمشک

مدیر آبفا اندیمشک گفت: عملیات آبرسانی به شهر بیدروبه و ۱۹ روستای امیر سیف بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک ادامه دارد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، فرامرز مرادی افزود: با  حمایت و پیگیری های حسنوند نماینده مردم اندیمشک، مدیر عامل آبفا خوزستان و فرماندار این شهرستان 11حلقه چاه آب شرب در مناطق مختلف با اعتبار اولیه 60 میلیارد تومان حفاری و تجهیز می شوند.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف تقویت فشار آب در مناطق مختلف انجام می شود، گفت: 6 حلقه از این چاه ها در شهر اندیمشک، 2 حلقه در شهر آزادی و 3 حلقه دیگر نیز در مناطق دوکوهه، چم گلک و آزادی حفاری و تجهیز می شوند.

مرادی ادامه داد: تاکنون عملیات حفاری 2 حلقه چاه پایان یافته و در مرحله تجهیز و  بهره برداری هستند، 2 حلقه دیگر نیز در حال حفاری بوده که امیدواریم در سریع ترین زمام ممکن عملیات حفاری و تجهیز تمام چاه ها به پایان برسد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با بیان این که احداث خط انتقال آب به روستای بن هنی از جمله دیگر بخش های این طرح بزرگ آبرسانی در شهرستان اندیمشک است، خاطر نشان کرد: با بهره برداری کامل از طرح آبرسانی شهر بیدروبه و ۱۹ روستای امیر سیف بخش الوار گرمسیری، آب سالم و بهداشتی به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان محترم این منطقه قرار خواهد گرفت.

مرادی در پایان از همشهریان گرامی خواست بحث مدیریت مصرف آب را جدی گرفته و برای بهره مندی نسل آینده از این نعمت الهی روش های صحیح مصرف آب را در برنامه روزمره خود لحاظ کنند.

تنظیم: راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۰۹:۴۰
https://www.abfakhz.ir/u/4a7
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید