جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

با هدف پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه توزیع؛ افزودن بیش از 200 انشعاب غیرمجاز به چرخه فروش آب در شادگان

با هدف پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه توزیع؛ افزودن بیش از 200 انشعاب غیرمجاز به چرخه فروش آب در شادگان

مدیر آبفا منطقه شادگان از شناسایی و تبدیل وضعیت بیش از 200رشته انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان شادگان طی دو ماهه سالجاری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، عاشور حمادی با اشاره به اینکه عمده مشکلات آبرسانی روستایی در شهرستان شادگان به فصل تابستان برمیگردد گفت: با توجه به سر رسیدن فصل تابستان گشت آب آبفا این شهرستان با شدت و حدت بیشتری در حال گشت زنی می باشد
.

وی افزود: در همین راستا و  پس از گزارش مردم مبنی بر عدم برخورداری مردم روستای نهر مسلم از آب لازم، گشت آب آبفا شادگان در این روستا حاضر شد و ۱۵ انشعاب غیر مجاز آب را کشف و‌ضبط کرد.

مدیر آبفا منطقه شادگان ضمن تشکر از مردم جهت رعایت مصرف صحیح آب آن را یک واجب انسانی دانست و گفت: گشت آبفا مصمم است با کشف و‌ضبط انشعابات غیر مجاز آب تابستان خوبی را برای مردم شادگان رقم بزند.

حمادی گفت: با توجه به برکت دولت مردمی و حمایت های دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان آب به تمامی روستاهای دور دست شادگان رسیده است اما متاسفانه انشعابات غیر مجاز این حلاوت را به کام مردم تلخ کرده است.

وی در پایان با اشاره این که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای شهرستان شادگان کشف و ضبط شد گفت: آبفا شادگان مصمم است اجازه ندهد این حلاوت آبرسانی با انشعابات غیر مجاز تلخ شود.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۲۸
http://www.abfakhz.ir/u/4cn
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید