پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

با هدف آموزش فرهنگ بهینه سازی مصرف آب؛ جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت آبفا اندیمشک برگزار شد

با هدف آموزش فرهنگ بهینه سازی مصرف آب؛ جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت آبفا اندیمشک برگزار شد

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: این جشنواره فرهنگی با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی و در محل مدرسه شکوفه های انقلاب شهرستان اندیمشک و با حضور کارشناسان حوزه آموزش کودک در گروه سنی ۷ تا ۱۴ سال برگزار شده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، فرامرز مرادی افزود: تلاوت قرآن، جمع خوانی سرود ملی، قصه گویی، نمایش عروسکی، معرفی کتاب، پخش نماهنگ، تابلو نویسی، کتابخوانی و مسابقه نقاشی از جمله بخش های جشنواره رضوی بود که با مشارکت آب و فاضلاب منطقه اندیمشک برگزار شده است.

وی ادامه داد: وی خاطر نشان کرد: هم چنین در این ویژه مراسم فرهنگی داستان هایی در ارتباط با سیره مولای هشتم شیعان امام رضا(ع) بیان شد تا دانش آموزان بیش از گذشته با فرهنگ اهل بیت(ع) آشنا و آبفا به وظیفه اخلاقی و فرهنگی خود برای شناخت و توسعه سبک زندگی اسلامی عمل کند‌.

مرادی بیان کرد: اجرای نمایش عروسکی و مسابقه نقاشی در ارتباط با لزوم مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدر رفت این مایه حیاتی از جمله دیگر بخش های جشنواره رضوی بوده که با استقبال دانش آموزان و به میزبانی شهرستان اندیمشک برگزار شد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک عنوان کرد: فرهنگ و آموزش یکی از مهم ترین اقداماتی است که برای حفظ و نگهداری از آب مورد نیاز است و تلاش داریم امسال ویژه برنامه های مختلفی در این زمینه با توجه به تاکید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به اجرا برسانیم.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۳۹
http://www.abfakhz.ir/u/4cm
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید