پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

همسطح سازی 200 فقره دریچه منهول فاضلاب در ماهشهر

همسطح سازی 200 فقره دریچه منهول فاضلاب در ماهشهر

مدیر آبفا منطقه بندرماهشهر، گفت: در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰۰ مورد اصلاح و درب گذاری منهول فاضلاب در شهرستان ماهشهر انجام شد.


به گزارش
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،  میرمحمد آقایی، در خصوص لزوم اصلاح منهول های فاضلاب اذعان داشت: از ابتدای امسال برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناگوار در شهرستان تلاش شد به صورت روزانه گزارشات مردمی در خصوص مشکلات درب های منهول بررسی و مشکل به سرعت رفع شود.

وی تاکید کرد : علاوه بر بررسی گزارشات روزانه در خصوص منهولهای فاقد دریچه، گشت های سیار این امور موظف به بررسی منهول های فاضلاب و اطمینان از ایمن بودنشان و ارائه گزارش مواردی که نیاز به اصلاح یا درب گزاری دارند به معاونت بهره برداری شدند.

آقایی افزود : در سه ماهی که گذشت ۱۱۳ مورد درب فلزی ، ۱۲۱ مورد درب بتی برای منهول های فاقد درب استفاده گردید و همچنین در بخش اصلاح و هم‌سطح سازی ۶۷ مورد درب منهول اصلاح شد.

 مدیر آبفا منطقه ماهشهر با اشاره به اینکه عملیات همسطح سازی دریچه‌های منهول فاضلاب در نقاط مختلف شهر روزانه در حال انجام است، افزود: اجرای این طرح در راستای ایمن سازی معابر و تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه و جلوگیری از نامرئی شدن دریچه‌های مذکور و با هدف ارتقا کیفیت تردد وسائط نقلیه و جلوگیری از بوجود آمدن اختلال در رفت و آمد اجرا  می‌شود .

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲) ۱۲:۱۸
http://www.abfakhz.ir/u/4er
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید