شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

بیش از 200 مورد ملاقات مردمی درسه ماهه اول سالجاری

بیش از 200 مورد ملاقات مردمی درسه ماهه اول سالجاری

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) درنیمه اول سال به صورت حضوری میزبان بیش از 200 مورد ملاقات های مردمی بود.

حسین خواجوی مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)، در گفت و گو با روابط عمومی اداره با بیان اینکه ارتباط بی ‌واسطه مدیران با مردم امری است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و ایشان به مناسبت‌های مختلف، ضرورت این امر را به مسئولان متذکر شده‌اند، گفت: در دولت سیزدهم نیز اهمیت و ضروت افزایش ارتباط و تعامل مسئولان برای پیگیری رفع مشکلات و درخواست‌های مردم مورد تاکید بوده است، از این رو در دور جدید فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: یکی از رویکردهای اصلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در دوره تحول و تعالی شرکت در سال گذشته که به طور مستمر از سوی ایشان مورد تاکید قرار می‌گیرد، تلاش برای حل مشکلات و پیگیری شایسته درخواست‌های ملاقات کنندگان بوده است.

او افزود : در فاصله زمانی ابتدای فروردین لغایت پایان خردادماه مطالبات و درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف موردبررسی و  توسط مسئول شکایات و میز خدمت پیگیری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره آبفا بندرامام خمینی(ره) در این دیدارها که همه روزه به‌صورت چهره به چهره انجام می شود پس از شنیدن درخواست‌های مردمی که توسط مسئول شکایات اداره و میز خدمت مطرح‌شده، مراجعین در حوزه های آب ، فاضلاب ، امور مشترکین و  خدمات‌رسانی، نصب انشعاب، قبوض و موارد مرتبط دیگر، ضمن پاسخگویی مستقیم به مطالبات در چارچوب قوانین و ارائه راهنمایی‌های لازم، درخواست‌هایی را که نیاز به بررسی بیشتر داشتند را نیز مورد پیگیری قرار می‌دادند.

شایان ‌ذکر است علاوه بر ملاقات مذکور، برگزاری میز خدمت در مساجد ، مصلای نماز جمعه و تعداد زیادی از ملاقات مردمی بدون هماهنگی  قبلی در طول هر هفته با مدیر اداره  نیز صورت می‌گرفت.

روابط عمومی اداره آبفا بندرامام خمینی (ره)
(چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲) ۱۰:۴۳
https://www.abfakhz.ir/u/4en
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید