شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

برخورد قانونی با استفاده کنندگان آب آشامیدنی برای مصارف کشاورزی در شادگان

برخورد قانونی با استفاده کنندگان آب آشامیدنی برای مصارف کشاورزی در شادگان

مدیر آبفا منطقه شادگان به شناسایی و کشف 15 انشعاب غیرمجاز مصارف کشاورزی در روستای عبودی این شهرستان اشاره کرد و گفت: استفاده از آب آشامیدنی برای مصارف کشاورزی و دامداری ممنوع و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، عاشور حمادی اظهار کرد: با توجه به اهمیت آبرسانی به تمام نقاط شهرستان شادگان خصوصا در فصل تابستان استفاده از آب خط انتقال و شبکه های آبرسانی برای مصارف کشاورزی غیرقانونی و ممنوع است.

وی افزود: واحد گشت تابستانه آبفا شادگان با سرکشی دوره ای در مناطق مختلف شهری و روستایی انشعاب های غیرمجاز را شناسایی و متخلفان نیز به واحد حقوقی آبفا معرفی خواهند شد.

حمادی تامین آب آشامیدنی پایدار در مناطق شهری و روستاهای شادگان را مورد تاکید قرار دارد و گفت: مشکلات آبرسانی در شهرستان شادگان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

مدیر آبفا منطقه شادگان، وجود انشعاب های غیرمجاز را دلیل اصلی افت فشار، قطعی آب آشامیدنی و شکستگی لوله در مناطق شهری و روستایی دانست و اظهار کرد: توسعه شبکه آب در سراسر نقاط شهرستان شادگان مورد توجه امور آبفا منطقه شادگان قرار دارد و در برخی از مناطق بخصوص روستاها در حال اجرا است.

 وی اشاره به رفع شکستگی خط انتقال آب روستاهای عگله، صفرای کعبی و صوفیه در هفته گذشته افزود: با تلاش های انجام شده افت فشار در 6 روستای منصوره سادات ،منصوره ماضی ، بریجع، خشاب، شاوی و سویمه نیز برطرف شد.

وی اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 200 انشعاب غیر مجاز آب در روستاهای شهرستان شادگان کشف و ضبط شد.

تنظیم: راشین نجارپور

 
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲) ۱۱:۵۱
http://www.abfakhz.ir/u/4go
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید