شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

ارسال روزانه ۵۴ هزار لیتر آب به مواکب خدمت رسان مستقر در خور دورق شادگان

ارسال روزانه ۵۴ هزار لیتر آب به مواکب خدمت رسان مستقر در خور دورق شادگان

مدیر منطقه آبفا منطقه شادگان گفت: روزانه ۵۴ هزار لیتر آب برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسنی به مواکب مستقر در خور دورق شهرستان شادگان ارسال می شود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، عاشور حمادی  افزود: در جهت خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) روزانه قریب به ۵۴ هزار لیتر آب به صورت سیار در قالبسه سه تانکر سیار ۱۸ هزار لیتری به مواکب‌خدمات رسان مستقر در خور دورق ارسال می‌شود.

وی اظهار کرد: هیچ مشکلی برای تامین آب مواکب خور دورق وجود ندارد و آبفا منطقه شادگان آمادگی کامل برای آبرسانی به مقدار لازم را دارد.

مدیر منطقه آبفا منطقه شادگان گفت: امسال این امور به بیش از ۱۵ موکب خور دورق جهت خدمات‌رسانی بهتر برای زوار اربعین حسینی به صورت سیار امر آبرسانی را انجام می‌دهد.

در ۲ ماه اخیر بیش از پنج کیلومتر توسعه‌ شبکه آب در شادگان انجام شد

مدیر منطقه آبفا منطقه شادگان در ادامه عملیات آبرسانی بیان کرد: با توجه به نیاز منطقه به توسعه شبکه آب، در نقاط مختلف شهرستان بیش از سه کیلومتر توسعه شبکه آب در ماه مرداد توسط اکیپ‌های بهره‌برداری آب انجام شد.

حمادی افزود: در ماه مرداد در روستاهای خروسی جنوبی به طول ۲۰۰ متر ، حدبه خروسی به طول ۱۵۰ متر، آلبوحصار به طول ۲۰۰ متر، بیت داوود به طول ۳۰۰ متر، بحارنه خنافره ۱۱۰ متر، فلت به طول ۲۰۰ متر خوایه به طول ۱۵۰ متر ،ذیل به طول۱۳۰ متر، نهر سلطان به طول یک کیلومتر توسعه شبکه آب انجام شد.

حمادی با اشاره به اهتمام ویژه‌ دولت سیزدهم و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان نسبت به حوزه آب و فاضلاب گفت: آمار توسعه شبکه آب هر ماه روند افزایشی دارد به طور مثال در ماه گذشته ۲ کیلومتر توسعه شبکه آب انجام شده اما در مرداد ماه این آمار به بیش از سه کیلومتر افزایش یافت.

گفتنی است: شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲) ۰۸:۰۲
http://www.abfakhz.ir/u/4lu
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید