شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

آب شرب موکب مرکزی شهرستان اندیمشک تامین شد

آب شرب موکب مرکزی شهرستان اندیمشک تامین شد

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: آب شرب موکب مرکزی پذیرایی از زائران اربعین با تلاش شبانه روزی کارکنان آبفا تامین شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، فرامرز مرادی با اعلام این خبر گفت: هم زمان با آغاز اربعین حسینی(ع) آبفا با تمام امکانات و خدمات آماده تامین نیازهای عاشقان اهل بیت(ع) است.

وی ادامه داد: به همین جهت و با یک برنامه ریزی جدی و عملیاتی نیازهای آبی مواکب و مراکز اسکان و پذیرایی زائران اربعین در شهرستان اندیمشک شناسایی و تمام تیم های عملیاتی برای انجام اقدامات مورد نیاز بسیج شدند.

مدیر آب و فاصلاب منطقه اندیمشک خاطر نشان کرد: اندیمشک در حد فاصل مرزهای بین المللی است و زائران اربعین برای حضور در این مراسم باشکوه و معنوی به این شهرستان سفر و امروز اندیمشک شهر خادم الحسین(ع) بوده و پذیرای میلیون ها زائر اربعین است.

وی بیان کرد: به همین جهت ستاد برگزاری این ویژه مراسم باشکوه و معنوی در شهرستان و هم چنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان نسبت به تامین نیازهای مواکب شهرستان تاکید و توجه ویژه دارد و در این زمینه تمام اقدامات مورد نیاز انجام می شود‌.

مرادی افزود: آب شرب موکب مرکزی شهرستان اندیمشک واقع در یادمان شهدای گمنام و مجاورت آزادراه اندیمشک - اهواز تامین و تجهیزات مورد نیاز در محل با همکاری شهرداری، ستاد عتبات عالیات و مسئولان محلی و استانی تهیه و نصب و آب شرب مورد نیاز این موکب به صورت شبانه روزی برای استفاده عاشقان اهل بیت(ع) تامین شده است‌.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: تا پایان سفر معنوی و حضور عاشقان اهل بیت در کشور و بازگشت زائران کشورهای مختلف جهان، آبفا اندیمشک به صورت شبانه روزی و با بسیج تمام خدمات خود، نیازهای عاشقان اهل بیت(ع) داخلی و خارجی را بدون وقفه و به صورت شبانه روزی تامین می کند‌.

انتهای پیام/

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲) ۱۰:۵۷
https://www.abfakhz.ir/u/4m0
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید