یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

مدیرعامل آبفا کشور در بازدید از شلمچه:امسال آبرسانی در مرزهای کشور تقریبا پایدار بود

مدیرعامل آبفا کشور در بازدید از شلمچه:امسال آبرسانی در مرزهای کشور تقریبا پایدار بود

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به خدمت‌رسانی این شرکت در ایام اربعین حسینی در مرزها، گفت: امسال برای اولین بار در طی سالیان تقریبا در همه مرزهای کشور آب پایدار وجود داشت و به طور حداقلی از آبرسانی سیار در مرزها استفاده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، اتابک جعفری در حاشیه بازدید از مرز شلمچه و تاسیسات آبرسانی این مرز که امروز ۱۴ شهریورماه انجام شد، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب در همه مرزهای خروجی برای ایام اربعین حسینی تمهیدات و اقدامات گسترده‌ای را در دو سوی مرز در حوزه آب و فاضلاب انجام داده است.
 
وی افزود: امسال کارهای خوبی در همه مرزها انجام شد و تلاش ما این بود که همه مرزها آب پایدار، مطمئن و بهداشتی داشته باشند تا زائران بتوانند از همه این حداقل امکانات بهره‌مند شوند.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: امسال برای اولین بار در طی سالیان در همه مرزها تقریبا آب پایدار وجود داشت و به طور حداقلی از آبرسانی سیار در مرزها استفاده شد.
 
جعفری با اشاره به بحث فاضلاب مرزها عنوان کرد: امسال همچنین بحث فاضلاب در پایانه‌های مرزی و همچنین مواکب به خوبی تحت پوشش قرار گرفت و خوشبختانه در بررسی‌های انجام‌شده نیز همه از این وضعیت راضی بودند.
 
وی افزود: تلاش خواهیم کرد برای سال‌های آینده نیز شرایط آب پایدار مرزها را بهتر کنیم تا زائران با کمترین دغدغه به سفر خود به سمت کربلای معلی بپردازند.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به بازدید از مرز شلمچه گفت: شرایط در این مرز بسیار خوب است و اقدامات خوبی توسط آبفا خوزستان در این مرز انجام شده است. یکی از این اقدامات این بوده که زائران از آب سالم و بهداشتی طرح غدیر در این مرز بهره‌مند شده‌اند.
 
جعفری خاطرنشان کرد: وضعیت آبرسانی در پایانه‌های مرزی خوزستان کاملا پایدار است.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲) ۱۲:۲۹
http://www.abfakhz.ir/u/4mu
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید