یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

بازدید معاون آبفا کشور از پروژه های آب و فاضلاب خوزستان

بازدید معاون آبفا کشور از پروژه های آب و فاضلاب خوزستان

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به استان خوزستان، از پروژه های آب و فاضلاب مسجدسلیمان ، پروژه فاضلاب اهواز و تصفیه خانه فاضلاب آبادان بازدید کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مجید آقازاده حبشی  به محض ورود به استان خوزستان از پروژه های آب و فاضلاب در شهرستان مسجدسلیمان بازدید و با حضور در جلسه فرمانداری سالن اجتماعات شرکت نفت، در جریان عملیات اجرایی 8 پروژه فاضلاب و 2 پروژه آبرسانی این شهرستان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این جلسه مجریان طرح های آب و فاضلاب مسجدسلیمان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، نسبت به پیشرفت روندکار  طرح های اجرا شده خواهان حمایت بیشتر در این خصوص شدند.

در ادامه جلسه کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان تصریح کرد: پروژه های حوزه آب و فاضلاب در منطقه مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه پیشرفت داشته اند که حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه هستند اما برخی از پروژه ها که بدلیل تامین اعتبار متوقف هستند در روزهای آینده با تزریق اعتبار، فعال خواهند شد.

در ادامه آقا زاده معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ،ضمن تشکر از عملکرد مدیرعامل آبفا خوزستان و مجریان طرح های آب و فاضلاب استان با  تاکید، دستور  بر تسریع در روند اجرائیه پروژه های در دست اقدام و تخصیص ماده ۵۶ به شهرستان و همچنین معرفی پیمانکار پروژه احداث مخازن  مسجدسلیمان  و توسعه شبکه آبرسانی به طول ۴۲ کیلومتر طی ماه آینده را صادر کردند.

گفتنی است:  معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه سفر خود راهی شهرستانهای اهواز و آبادان شد تا از نزدیک در جریان طرحهای توسعه ای شرکت در این شهرها قرار بگیرد.

وی در این سفر از تصفیه خانه فاضلاب آبادان و پروژه فاضلاب اهواز بازدید کرد.

تنظیم: راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲) ۱۲:۳۷
http://www.abfakhz.ir/u/4oi
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید