یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: فعالیت پروژه فاضلاب اهواز در 150 جبهه کاری / به اندازه ٣٠ سال گذشته پروژه فاضلاب پیشرفت داشته است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: فعالیت پروژه فاضلاب اهواز  در 150 جبهه کاری / به اندازه ٣٠ سال گذشته  پروژه فاضلاب پیشرفت داشته است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در 30 سال گذشته طرح فاضلاب اهواز در ١٢جبهه دنبال می‌شد اما امروز در ١٥٠ جبهه کاری این طرح فعال است ، این اتفاقات دارد رقم می‌خورد و مردم استان‌ها قدر حضور رئیس‌جمهوری را در استان‌ها می‌دانند. بسیاری از مشکلات با حضور هیات‌ دولت و اعتباراتی که تخصیص پیدا می‌کنند، حل می‌شود. امید داریم این روند با شتاب بیشتری جلو برود .

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، سپهر خلجی در گفتگو با روزنامه «شهروند» اذعان داشت: طرح فاضلاب اهواز یکی از بزرگترین طرح‌های کشور بود که از ٣٠ سال پیش شروع شده بود. این طرح از  ٣٠سال پیش تا دو سال قبل تنها ٣١ درصد پیشرفت به خود می‌دید؛ این در حالی است که از اولین سفر رئیس‌جمهوری به اهواز بعد از تشکیل دولت همه امکانات بسیج شدند تا مشکل مردم حل شود.

وی یکی از نیازمندیهای مردم اهواز را سیستم فاضلاب خواند و افزود: با هر بارانی شهروندان اهوازی عزا می‌گرفتند، چون آب یک ‌هفته جمع می‌شد و زندگی شهروندان را مختل می‌کرد. بارانی که هر جا ببارد شهروندان خوشحال می‌شوند در اهواز باعث دل‌ نگرانی می‌شد.

خلجی ادامه داد: امروز که من با شما صحبت می‌کنم ظرف یک‌سال و نیم گذشته این طرح نزدیک به ٢٧درصد پیشرفت کرده است، یعنی به اندازه ٣٠سال گذشته، انشاالله با ادامه این روند ظرف دوسال آینده این طرح تمام می‌شود.

گفتنی است: روند احداث شبکه فاضلاب اهواز از سال ۱۳۷۲ در این شهر آغاز و تا اواسط سال ۱۴۰۰ یعنی پس از حدود ۲۸ سال از آغاز احداث این طرح، تنها ۶۰۳ کیلومتر آن اجرا شده بود که معادل 31 درصد پیشرفت است، اما طی یک سال و نیم اخیر این پروژه 30 درصد پیشرفت داشته است و هم اکنون 61 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب اهواز است.

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲) ۱۴:۱۶
http://www.abfakhz.ir/u/4rf
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید