یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

گره کور مشکل فاضلاب کیانپارس اهواز پس از سالها گشوده شد

گره کور مشکل فاضلاب کیانپارس اهواز پس از سالها گشوده شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با اقدامات انجام شده طی ۴۸ ساعت گذشته دو کار مهم در روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز که سالیان سال مردم منطقه کیانپارس مخصوصا خیابان خرداد را نگران کرده بود تکمیل شد.

 

به گزار ش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، دکتر محمدرضا کرمی نژاد درباره آخرین اقدامات پروژه فاضلاب در کلانشهر اهواز اظهار کرد: با اقدامات انجام شده طی ۴۸ ساعت گذشته دو کار مهم در روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز که سالیان سال مردم منطقه کیانپارس مخصوصا خیابان خرداد را نگران کرده بود تکمیل شد و یک کار اساسی در این منطقه بعد از سال ها مشکلات انجام شده است که جا دارد از صبر و شکیبایی مردم شریف اهواز تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: بعد از اجرای خطوط اصلی فاضلاب جاده ساحلی در خیابان های 2، 5 و  13 ، عملیات اجرایی این پروژه در خیابان های فرعی ذکر شده را آغاز کردیم تا روند تکمیلی این پروژه برای مردم قابل لمس باشد.

کرمی نژاد بیان کرد: قطر لوله های  دفع فاضلاب و آب های سطحی در منطقه کیانپارس ۳۵۰ میلی متری  بوده که طی این سالها بیش از ۵۰ درصد لوله ها گرفتگی داشته اند و همین گرفتگیهایی شبکه مشکلاتی برای مردم شریف این منطقه به خصوص در فصل بارندگی ها ایجاد میکرد که با تکمیل این پروژه مشکل فاضلاب این مناطق یک بار برای همیشه برطرف می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در ادامه تصریح کرد: درحال حاضر خطوط هزار میلی متری در این مناطق اجرا شده است که با تکمیل روند اجرایی این پروژه مردم تفاوت ها را لمس خواهند کرد و رضایت مندی مردم که مهمترین اولویت شرکت آب و فاضلاب خوزستان است را به همراه خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: دولت سیزدهم و مجموعه وزارت نیرو عزمی راسخ برای حل مشکلات فاضلاب در اهواز دارد که اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته معادل ۳۰ سال کار در سال های گذشته بود و این تلاش ها ادامه خواهد داشت تا بهره مندی مردم شریف اهواز و کارون از پروژه فاضلاب اهواز به ۱۰۰ درصد برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر پیشرفت طرح جامع فاضلاب اهواز از ۶۱ درصد عبور کرده است و با تکمیل این پروژه ها این پیشرفت بیشتر خواهد شد.

کرمی نژاد با اشاره به اینکه آسفالت خیابان هایی که پروژه فاضلاب در آنها تکمیل شده است بزودی انجام می شود، عنوان کرد: ما برای تکمیل پروژه فاضلاب مخصوصا در آسفالت نیازمند اعتبارات هستیم تا بتوانیم سرعت اجرایی این پروژه را از این که هست بیشتر کنیم.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲) ۱۴:۱۸
http://www.abfakhz.ir/u/4sl
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید