یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

همزمان با سراسر کشور در 38 تاسیسات آبفا استان انجام شد: برگزاری چهارمین مانور بزرگ دفاع از مقر تاسیسات آب و فاضلاب خوزستان

همزمان با سراسر کشور در 38 تاسیسات آبفا استان انجام شد: برگزاری چهارمین مانور بزرگ دفاع از مقر تاسیسات آب و فاضلاب خوزستان

با اعلام فرمان آغاز مانور توسط مدیر محترم حراست شرکت مهندسی آبفا کشور بعنوان فرمانده میدان مانور دفاع از مقر تاسیسات آب و فاضلاب استان خوزستان با رمز مقدس یازهرا (س) امروز دوشنبه مورخ 1402/09/06 از ساعت 9 صبح در تصفیه خانه شماره دو کلانشهر اهواز و در 37 تاسیسات دیگر با مشارکت 478 نفر و با حضور دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و مهندس حاجت پور مدیر حراست آبفا خوزستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، حاجت پور مدیر دفتر حراست و امور محرمانه آبفا خوزستان، برای مانور مذکور سه سناریو پیش بینی شده بود که شناسایی و آگاهی محیطی عوامل نفوذی از طریق کارگاه آموزشی و همچنین انجام اقدامات خرابکارانه، استفاده از غفلت انباردار و ورود سارق به انبار و جاسازی تجهیزات با ارزش ریالی بالا و در پی آن بازبینی و رویت کالا توسط نگهبانان از جمله این موارد بود.

وی افزود : بازدید علمی دانشجویان از تاسیسات و انجام اقدامات خرابکانه و بیوتروریسمی توسط عامل نفوذی بعنوان سناریوی سوم در نظر گرفته شده بود.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان نیز اذعان داشت: مانورهای سراسری و فصلی شرکتهای آبفا با توجه به نوع خدمتی که ارائه می نمایند با هدف تعامل، هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه های اطلاعاتی، انتظامی و امدادی برگزار شده و شناسایی و بررسی نقاط ضعف و قوت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

محمد رضا کرمی نژاد خاطر نشان کرد : در این راستا مانور دفاع از مقر آبفا خوزستان توسط دفتر حراست و امور محرمانه در سناریوهای پیش بینی شده با موفقیت و بطور کامل انجام شد.

وی اظهار کرد : از دیگر اهداف برگزاری این مانور به مقابله با نفوذ و خرابکاری، دفع تهدیدات بیوتروریسمی، هوشیاری و حفظ آمادگی عوامل انسانی، حفاظت از مخازن، تصفیه خانه ها و چاهها و جلوگیری از سوءاستفاده از کپسولهای گاز کلر و تهدیدات سایبری می توان اشاره نمود.

روابط عمومی آبفا خوزستان

(دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲) ۱۲:۳۱
http://www.abfakhz.ir/u/4tp
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید