شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی ، نخستین واژه آب در بهبهان

برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی ، نخستین واژه آب در بهبهان

پانزدهمین دوره جشنواره ملی نخستین واژه (آب)، با حضور اعضای شورای شهر بهبهان،‌ مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی و انتظامی شهرستان، اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه در دبستان پسرانه شهید جاوید برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیر آبفا منطقه بهبهان ضمن قدردانی از همراهی و همیاری صمیمانه اداره آموزش و پرورش شهرستان در این ارتباط  گفت :  آب حیاتی ترین عنصر زندگی بشر است و اگر نسبت به این امانت الهی بی توجه و یا کم توجه باشیم زندگی ما و نسل های بعدی را با مخاطره روبرو می شود.

سیامک شکوریان در ادامه آموزش مدیریت مصرف آب را ضروری و مهم دانست و عنوان کرد: مکان مقدس مدرسه و ارتباط عاطفی معلم با کودک بهترین فرصت برای نهادینه کردن فرهنگ صحیح مصرف آب است.

وی تصریح کرد: در کنار نقش ویژه و ممتاز معلم و مربی، خانواده نیز نقش اساسی و برجسته ای دارد و اگر ارتباط مفهومی و کاربردی درستی بین مثلت خانواده، معلم و دانش آموز حاکم باشد، بی تردید شاهد بهینه مصرف کردن آب در همه زمینه ها خواهیم بود.

در این مراسم پر شور که ۶۰۰ نفر از دانش آموزان و والدین آنها و ۱۲ مدیر مدارس مقطع دبستان شهرستان حضور داشتند، مدیر آبفا منطقه بهبهان اعلام آمادگی کرد که آبفا به منظور ترویج مصرف درست آب، برنامه های فرهنگی و آموزشی در این زمینه را در سایر مدارس نیز اجرا کند.

 گفتنی است در این جشنواره ایستگاه نقاشی با موضوع آب شامل ۲۰۰ اثر از دانش آموزان مدرسه برپا شد که به ۱۵ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد. 

در بخش دیگری از این مراسم حسین آقاجری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهبهان و سیف الله علی نژاد رییس شورای شهر بهبهان بر ضرورت فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب تاکید کردند و برگزاری این مراسم برای اولین بار در بهبهان را فرصتی مغتنم برشمردند و ضمن تشکر و تقدیر از امور آبفا شهرستان و شرکت آبفا خوزستان، استمرار برنامه های فرهنگی در این خصوص را خواستار شدند.

از سایر برنامه های اجرا شده در این مراسم می توان نمایش جذاب عروسک گردانی با موضوع صرفه جویی در مصرف آب، اجرای سرود توسط دبستان دخترانه طوبی، برگزاری مسابقه توسط مجری و اهداء جوایز نام برد.

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲) ۱۱:۵۱
http://www.abfakhz.ir/u/4u9
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید