سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

ورودی های فاضلاب به رودخانه کارون در اهواز کاهش می یابد

ورودی های فاضلاب به رودخانه کارون در اهواز کاهش می یابد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تعداد ورودی های فاضلاب به رودخانه کارون، با بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب ملی راه اهواز کاهش می یابد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد با بیان اینکه از 24 نقطه ورود فاضلاب به کارون، 14 نقطه در شرق و 10 نقطه در غرب اهواز قرار دارد اظهار کرد: با بهره برداری از ایستگاه پمپاژ فاضلاب ملی راه اهواز از ریزش فاضلاب در 6 نقطه به رودخانه کارون جلوگیری می شود و تعداد نقاط به 12 مورد افزایش می یابد.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای 12 نقطه ورود فاضلاب به کارون در دست انجام است که بر اساس پیش بینی صورت گرفته تا سال آینده به سرانجام می رسد.

کرمی نژاد افزود: فعالیت های عمرانی حوزه اصلاح شبکه جمع آوری فاضلاب اهواز در سه محور رفع نقاط ریزشی، اقدامات توسعه ای و احداث ایستگاه های پمپاژ فاضلاب برنامه ریزی و انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به رفع نقاط ریزشی و کاهش پس زدگی فاضلاب در معابر عمومی شهر اهواز بیان کرد: با اقدامات انجام شده سه هزار نقطه ریزشی فاضلاب به طور کامل برطرف شده و موارد احتمالی موجود به صورت انگشت شمار خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات توسعه ای در اصلاح شبکه فاضلاب اهواز گفت: طرح جامعه شبکه فاضلاب 61 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲) ۱۳:۴۶
http://www.abfakhz.ir/u/4ug
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید