یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل آبفای خوزستان از پیشرفت فیزیکی ۲۳ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز خبر داد و گفت: عملیات ساخت این طرح از طریق فاینانس خارجی (کشور چین) انجام می‌شود.

 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در جلسه با پیمانکار فاینانس تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز اظهار داشت: عملیات ساخت تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز با سرعت در حال اجرا است و برای افزایش جبهه های کاری پیمانکار باید متعهد باشد. 
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: پروژه فاضلاب اهواز در حال حاضر به بیش از ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و ما برای روند اجرایی پروژه نیازمند منابع مالی هستیم.
 
کرمی نژاد خاطر نشان کرد: مشکلات مربوط به پیمانکار تصفیه خانه را تا پایان هفته در وزارت نیرو پیگیری خواهیم کرد تا این پروژه با سرعت بیشتری فعال شود.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به افق طرح تکمیلی تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز گفت: تکمیل تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز بخش قابل توجهی از  فاضلاب اهواز را تصفیه خواهد کرد و این گام مهمترین اقدام ما برای حذف ورودی فاضلاب به رودخانه کارون در غرب اهواز است .
 
او با بیان اینکه برای تکمیل پروژه تصفیه خانه غرب اهواز باید شبکه، تصفیه خانه و ایستگاه‌های پمپاژ ساخته شود افزود: این تصفیه خانه با فاینانس خارجی ساخته می‌شود و این تصفیه خانه جمعیت ۵۲۲ هزار نفری را پوشش می‌دهد و ۱۵۶ هزار مترمکعب فاضلاب را در شبانه روز می‌تواند دریافت و تصفیه کند.
 
کرمی نژاد  تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز این تصفیه خانه ۳۹ میلیون یورو می باشد.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲) ۱۳:۰۵
http://www.abfakhz.ir/u/4vu
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید