سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دلها؛ حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دلها؛ حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

در این پیام آمده است: بسم رب الشهداءو الصدیقین وَلَا تَحْسبَنَّ الَّذِین قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّه أَمْوَاتا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون چه نیک گفت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران؛ شهادت هنر مردان خداست.

 

امروز سالروز شهادت اسوه ایثار و مقاومت ایران و جهان اسلام؛ سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است.
چهره ای محبوب در بین دوستان و شخصیتی مستحکم در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فردی که بدون از تعلق و وابستگی حزبی، جناحی و سیاسی به عشق پایداری وطن در صحنه های نبرد حاضر می شد.
سردار سلیمانی مبارزی شاخص نه صرفاً در ایران که در دنیا و به ویژه جهان اسلام است، مبارزات وی برای حق طلبی، آزادی خواهی و دفاع از مشروعیت و ناموس کشور ها ی آزادی خواه و مسلمان بود، برای ایشان همواره پرچم حمایت از مظلومان و مستضعفان در اهتزاز بود.


شاخصه های آن سردار بزرگ تنها به بعد نظامی خلاصه نمیشود، اخلاق مداری و انسانیت و رابطه حسنه و توصیه به رعایت اخلاق و کرامات انسانی و اسلامی در برخورد با دیگران از او چهره ای محبوب در میان همه طیف های فکری، جناحی و سیاسی ساخته بود، سردار دلها در مقابل مردم، انسانی متواضع و فروتن بود و همین تواضع و مردم مداری، ایشان را در عالم محبوب کرده بود.


اینجانب از طرف خود و کارکنان ولایت مدار شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، چهارمین سالروز آسمانی شدن سردار شهید قاسم سلیمانی را به خیل عظیم دوستداران ایشان تعزیت و تسلیت عرض میکنم و امیدواریم که همواره بتوانیم رهرو راه آن شهید عزیز و سردار بزرگ باشیم.انشاءالله.

محمدرضا کرمی نژاد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲) ۱۱:۱۵
http://www.abfakhz.ir/u/4wn
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید