یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

افتتاح ایستگاه پمپاژ فاضلاب شرق اهواز در دهه فجر امسال

افتتاح ایستگاه پمپاژ فاضلاب شرق اهواز در دهه فجر امسال

سرتیپ عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران، به همراه حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ایستگاه پمپاژ فاضلاب شرق اهواز ( ملی‌راه) بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صابر علیدادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ فاضلاب تا دهه فجر امسال اظهار کرد: رودخانه کارون، فاضلاب اهواز را به دو قسمت شرق و غرب تقسیم کرده است که بخش اعظم فاضلاب در شرق اهواز قرار دارد.

وی افزود: این ایستگاه پیشرفت بالای ۹۵ درصدی دارد و می‌توانیم این ایستگاه را در دهه فجر افتتاح کنیم.

علیدادی عنوان کرد: حدود ۲۵ درصد فاضلاب خام کل اهواز به ایستگاه ملی‌راه منتقل و تصفیه می شود که یکی از بخش‌های مهم فاضلاب اهواز به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: افزایش رضایتمندی مردم یکی از رسالت‌های اصلی ما به شمار می‌رود و امید است با طرح‌هایی که در سطح استان و به ویژه اهواز در حال اجرا است تا سال آینده بخش اعظمی از مشکلات فاضلاب اهواز و استان برطرف شود.

وی بیان کرد: ایستگاه پمپاژ ملی‌راه اهواز علاوه بر جمع‌آوری فاضلاب خام سطح اهواز، بخش عمده‌ای از فاضلاب مناطق زیتون کارمندی، ملی‌راه و کوی ملت را به سمت تصفیه‌خانه شرق اهواز منتقل می‌کند.

علیدادی گفت: این ایستگاه شامل اتاق‌های دیزل ژنراتور، پست برق، پست پاساژ و نگهبانی است که در مساحت ۱۵۰ متر مربع و با ظرفیت پنج هزار متر مکعب در ساعت احداث شده است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲) ۱۲:۱۷
http://www.abfakhz.ir/u/4ze
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید