یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

رفع شکستگی خط لوله آب ۴۰۰ میلیمتری در بندر امام خمینی (ره)

رفع شکستگی خط لوله آب ۴۰۰ میلیمتری در بندر امام خمینی (ره)

سرپرست اداره آبفا بندر امام خمینی (ره)گفت: شکستگی لوله ۴۰۰ میلیمتری آزبست آب آشامیدنی در پایانه این شهر ترمیم و از هدررفت آب جلوگیری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، داود چاشیانی گفت: برای رفع شکستگی خط لوله ۴۰۰ میلیمتری آزبست آب آشامیدنی در پایانه بندر امام خمینی(ره) ، نیرو‌های تلاشگر آب و فاضلاب پس از دریافت مجوز‌های لازم از اداره‌های مربوط ازجمله؛ شهرداری، مخابرات و دیگر ارگان‌ها و تهیه تجهیزات و لوازم نسبت به تعمیر و مرمت لوله اقدام کردند.

وی افزود: پس از حفاری و خاکبرداری محل شکستگی، تخلیه و پاکسازی خط آسیب دیده، عملیات تعمیر با رعایت اصول ایمنی و بدون حادثه به محض حادثه یا شکستگی در خط انتقال آب صورت گرفت و پس از پایان تعمیرات، توزیع آب شهر به حالت عادی بازگشت و مشکل مرتفع شد.

چاشیانی با بیان اینکه همه توان خود را برای بروزرسانی تعمیرات شبکه انتقال آب آشامیدنی به کار گرفته ایم، ادامه داد: از شهروندان خواهشمندیم به محض اطلاع از هرگونه حادثه در انشعاب ها، شبکه توزیع و خطوط انتقال با سامانه ارتباطی مردم به شماره ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب تماس گرفته و در صورت قطع آب مانند همیشه با صبر و بردباری ما را در انجام وظایف همراهی کنند تا بتوان در اسرع وقت مشکل را مرتفع کرد.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲) ۱۱:۰۹
http://www.abfakhz.ir/u/528
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید