شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

امام جمعه اهواز در جلسه بصیرت افزایی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات آبفا خوزستان: حضور گسترده در انتخابات، نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

امام جمعه اهواز در جلسه بصیرت افزایی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات آبفا خوزستان: حضور گسترده در انتخابات، نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

امروز چهارشنبه 9 اسفندماه 1402 با توجه به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و با هدف بصیرت افزایی در این خصوص، نشستی با موضوع “مشارکت حداکثری در انتخابات” با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز، مدیرعامل آبفا و پرسنل شرکت در سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد.

 

امام جمعه اهواز بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، تقویت نظام جمهوری اسلامی را به همراه دارد و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در مراسم تبین مسایل روز( انتخابات پیش رو) که در سالن اجتماعات آبفا استان برگزار شد، اذعان داشت:  باید به جای قوم گرایی به افراد نخبه و پرتوان رای داد چراکه دلیل جلوتر بودن برخی استان‌ها از خوزستان، انتخاب افراد نخبه است.

وی افزود: ما باید در برابر تبلیغات دشمنان استوار بوده و در مسیر درست که همان فرمایشات مقام معظم رهبری است، گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه یک نماینده پس از رای آوردن در انتخابات باید به دنبال مشکلات مردم باشد نه اینکه همه چیز را فراموش کند، گفت: در انتخابات شرکت می‌کنیم چراکه ایران اسلامی برای ما است و انتخابات تنها راه اصلاح کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود: دشمن تلاش می‌کند که مردم را از انقلاب جدا کند ولی به حول قوه الهی به قله نزدیک هستیم و آثار آن را به زودی خواهیم دید.

خطیب نماز جمعه در ادامه ضمن تشکر از تلاشها و زحمات مجموعه شرکت آب و فاضلاب خوزستان در اجرای پروژه فاضلاب اهواز ، علی الخصوص حل مشکلات فاضلاب مناطق بحرانی اهواز و آبرسانی به روستاهای استان، خاطر نشان کرد: بتدر کنار هم مشکلات را در استان کاهش خواهیم داد.

تاکید مدیرعامل آبفا خوزستان بر حضور پرشور در انتخابات

در این جلسه مدیرعامل آبفا استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه علی الخصوص عید امامت و ولایت، از همکاران و عموم هم استانیهای عزیز دعوت نمود تا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که روز جمعه، 11 اسفندماه 1402 حضور پر شور داشته باشند.

صابر علیدادی با اشاره به تاکیدات موکد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات، خاطرنشان ساخت: امیدوارم با حضور شکوهمند مردم بزرگ ایران، شاهد مجلسی و ایرانی قوی باشیم.

وی گفت: در این فضا به همدلی و انسجام ملی نیاز داریم و امیدواریم حضور پر شور مردم، خط بطلانی بر تخیلات خام دشمنان باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صنعت آب و برق خوزستان:

حضور گسترده مردم در انتخابات نیازمند جهاد تبیین است

عباس نبگان در جلسه بصیرت افزایی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات در شرکت آب و فاضلاب خوزستان، گفت: مردم محور اصلی مشارکت در انتخابات هستند و جهاد تبیین و امید آفرینی در میان مردم از الزامات برگزاری انتخابات پرشور است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات مسوولان نظام برای ایجاد امید آفرینی در جامعه تصریح کرد: این مساله در آستانه برگزاری انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و باید دستگاههای اجرایی و فعالان فرهنگی و اجتماعی به این مساله توجه خاصی داشته باشند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صنعت آب و برق خوزستان ادامه داد:‌ در کنار تبیین اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات و اهمیت آن در ناامید کردن و خنثی سازی ترفندهای دشمنان، جهاد تبیین و بیان خدمات به مردم به عنوان ضرورت مهم در ایجاد امید و نشاط در جامعه مورد توجه قرار بگیرد.


وی در پایان حضور در انتخابات را وظیفه شرعی، قانونی و انقلابی مردم برشمرد و گفت: این بار نیز ملت ایران به صحنه خواهند آمد، چراکه می‌دانند انتخابات امنیت آفرین و دشمن‌شکن است و یک انتخابات پرشور، فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمن را کاهش می‌دهد.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲) ۱۴:۲۰
http://www.abfakhz.ir/u/52f
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید