یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

آغاز واگذاری انشعابات آب املاک حد فاصل کوی لور تا کوی ولایت در اندیمشک

آغاز واگذاری انشعابات آب املاک حد فاصل کوی لور تا کوی ولایت در اندیمشک

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: تشکیل پرونده و واگذاری انشعابات آب املاک حد فاصل کوی لور تا کوی ولایت در شهر اندیمشک آغاز شده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، فرامرز مرادی با اشاره به این که واگذاری انشعاب آب به املاک واقع در حد فاصل کوی ولایت تا کوی لور امکان پذیر نبوده است، افزود: با پیگیری مکرر مجموعه آبفا اندیمشک، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اندیمشک و مساعدت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و تلاش دیگر مسئولان محلی و استانی این خدمت ماندگار به مردم شهر اندیمشک ارایه می شود‌‌.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: به همین با انتشار اطلاعیه و اعلامیه ضمن آگاهی شهروندان، جهت تشکیل پرونده و اخذ انشعاب آب از ساکنین محترم املاک واقع در حدفاصل کوی ولایت تا کوی لور شهر اندیمشک دعوت به عمل آمده است.

وی گفت: شهروندان محترم جهت استفاده از این فرصت ویژه و در کم ترین زمان ممکن با در اختیار داشتن مدارک مالکیتی و هویتی به خدمات مشترکین آب واقع در جاده سد دز شهر اندیمشک جنب بلوار شهید رشیدی مراجعه و پرونده اخذ اشتراک آب خود را تشکیل دهند.

مرادی خاطر نشان کرد: با توجه به پیگیری انجام شده، امکان واگذاری انشعاب آب به املاک واقع در حد فاصل کوی ولایت تا کوی لور شهر اندیمشک پس از سال ها فراهم شده است به همین جهت از شهروندان محترم جهت تشکیل پرونده در کم ترین زمان ممکن دعوت به عمل می آید‌.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: با واگذاری انشعاب آب در املاک حدفاصل کوی ولایت تا کوی لور شهر اندیمشک ضمن تامین رضایت مندی شهروندان محترم از هدر رفت آب در این منطقه به میزان قابل توجهی جلوگیری می شود.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲) ۱۴:۵۵
http://www.abfakhz.ir/u/52j
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید