شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

پیام نوروزی مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب خوزستان

پیام نوروزی مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پیامی فرا رسیدن سال 1403 را تبریک گفت.

 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب  و فاضلاب استان خوزستان ، در پیام تبریک دکتر صابر علیدادی به مناسبت فرارسیدن عید سعید نوروز آمده است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
 
نوروز باستانی تجلی گر حال و احوالی نو و فرصتی تازه برای حرکت در جهت رشد و بالندگی در مسیر تعالی است. خداوند مهربان را شاکر و سپاسگزارم که دیگر بار توفیق درک حلاوت حلول سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا با تدبر بر اعمالمان، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزونتر برای موفقیت و سربلندی ایران عزیز ببندیم.
 
خداوند یگانه را سپاس که مجالی عنایت نمود تا سالی سرشار از تعامل، تفاهم، تبادل افکار و آرا و تجربیات را پشت 
سر بگذاریم و توفیقی عطا فرمود تا سقا و خدمتگزار مردم شریف و بزرگوار استان خوزستان باشیم.
 
در سال جدید نیز برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، به گونه ای عمل کنیم که سطح رضایتمندی در راستای اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده همچون خدمت رسانی به مناطق محروم در قالب جهادآبرسانی بیش از پیش ارتقا یابد و به یاری خداوند این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود.
 
در آستانه ورود به سال جدید از همه شما عزیزان تقاضا دارم با ارتقاء سطح تعلق و تعالی سازمانی و روحیه مشارکت جویی در اجرای برنامه های پیش رو، همدل و همگام و با تلاشی مضاعف در جهت اقتدار شرکت گام برداشته تا با استعانت از درگاه خداوند متعال شاهد بالندگی و تحولات بنیادین در شرکت باشیم .
 
بی شک، لبخند رضایتی که بر لبان مردم عزیزمان می نشیند، بزرگترین دستاورد ماست و امید واریم که تلاش مان ره توشه ای برای آخرتمان باشد.
 
اینجانب با عرض تبریک و شادباش فرا رسیدن سال نو، افتخار دارم بدینوسیله از تلاش، همدلی و همراهی یکایک معاونین، مدیران و تمامی کارکنان محترم که سرمایه اصلی شرکت محسوب می‌شوند، تشکر و قدردانی نموده و از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان فردایی روشن، بهروزی و توفیق روز افزون آرزو 
می نمایم.
 
صابر علیدادی

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳) ۰۸:۳۰
http://www.abfakhz.ir/u/53u
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید