سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، صابر علیدادی در پیامی فرا رسیدن عید پربرکت فطر را به عموم مسلمانان تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 
اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَةِ
 
خداوند منان را شاکرم که توفیق حضور در این ضیافت الهی را نصیب ما نمود و امیدوارم که تمامی همکاران و خانواده های گرامی از حسنات و فیوضات عظیم ماه مبارک رمضان کمال بهره را برده باشند.
 
پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است. رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافتگاه وصال.
 
امید که در پرتو الطاف بی بدیل باری‌تعالی، در لحظات ارزشمند تفکر و تعمق در ماه مبارک رمضان ؛ فرصتی فراهم آمده باشد تا روح و جان خود را در آسمان معنویت صیقل داده و به ارزش های والای انسانیت نزدیک تر شویم و ره توشه ای بی انتها را در جهت خدمت خالصانه به خلق خدا به ارمغان بریم.
 
‌اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر را به تمامی همکاران عزیزم در شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و خانواده های محترمشان تبریک عرض نموده ،همچنین از اینکه  همکاران محترم ضمن روزه داری و انجام فرائض شرعی در ماه مبارک رمضان، به وظایف و مأموریت های سازمانی خود نیز اهتمام ورزیده اید از مسئولیت پذیری تان صمیمانه قدردانی می کنم و سعادت و توفیقات روز افزون را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.
 
صابر علیدادی
 رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل 
شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳) ۱۶:۴۶
http://www.abfakhz.ir/u/54r
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید