پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

اجرای پروژه های کوتاه مدت آبفا شهرستان اندیمشک سرعت می گیرد

اجرای پروژه های کوتاه مدت آبفا شهرستان اندیمشک سرعت می گیرد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: اجرای پروژه های آبفا شهرستان اندیمشک سرعت می گیرد تا این شهرستان گامی مهم در مسیر تحول بردارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، صابر علیدادی در حالی که در نشست بررسی طرح های حوزه آبفا اندیمشک در محل فرمانداری این شهرستان سخن میگفت، با اشاره به این که یکی از طرح های مهم حوزه آبرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان اندیمشک طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار بوده است، افزود: با بهره برداری از این طرح فشار آب در مناطق مختلف شهر اندیمشک پایدار و نیاز آبی شهروندان به میزان قابل توجهی رفع می شود.

وی ادامه داد: هم چنین احداث بیش از ۱۱ چاه جدید آب در شهرستان اندیمشک مورد توجه قرار گرفته است که از این تعداد دو حلقه احداث و تجهیز شده و به زودی شاهد بهره برداری از آن ها در کم ترین زمان ممکن خواهیم بود.

علیدادی با اشاره به نقش جهادی قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در آبرسانی به مناطق روستایی شهرستان اندیمشک، گفت: این طرح از مجتمع آبرسانی امیرسیف تا مهرزیل (تاف آب) بوده و پس از آن تمام روستاهای مسیر از مازو تا روستای کوثر و مگسان از محل تامین آب از چاه‌های سرنمک و درکول را تحت پوشش خود قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، با اشاره به ساخت چند مخزن آبرسانی از جمله ساخت مخازن ۳۰۰۰ مترکعبی امیرسیف ،۲۰۰۰ مترمکعبی شهر حسینیه ، مخزن روستای بالا رود شمالی و پروژه آبرسانی شهر حسینیه از محل تاسیسات آبرسانی دوکوهه و خط انتقال از روستای بالارود شمالی به شهر حسینیه، عنوان کرد: با بهره برداری از این طرح ها نیاز آبی شهرستان اندیمشک به میزان قابل توجهی رفع می شود‌.

وی با اشاره به این که طرح بزرگ مخزن آب شهر آزادی تا پایان خرداد ماه به بهره برداری می رسد، بیان کرد: آبرسانی و اصلاح شبکه توزیع آب در شهر چم گلک نیز مورد توجه قرار گرفته است و برنامه ریزی جدی در زمینه تکمیل و بهره برداری از آن در کم ترین زمان ممکن مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

علیدادی با اشاره به پیگیری دکتر حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و هم جنین فرماندار شهرستان در اجرای طرح های حوزه آبفا، ادامه داد: عملیات اجرایی احداث خط انتقال از مجتمع آبرسانی اندیمشک به کوی لور به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان نیز آغاز شده است تا این طرح شاخص نیز به زودی در مسیر تکمیل و بهره برداری قرار گیرد‌.

وی پیشرفت طرح بزرگ فاضلاب اندیمشک را یک ضرورت مهم دانست و گفت: تکمیل ایستگاه پمپاژ کوی شهدا، احداث تصفیه خانه فاضلاب و تکمیل شبکه دفع فاضلاب را از جمله مهم ترین طرح های این حوزه و یک نیاز مهم برای شهرستان است و امیدواریم با جذب اعتبارت مورد نیاز در این زمینه نیز گامی مهم و بزرگ برداشته و رضایت شهروندان از خدمات این حوزه بیش از گذشته تقویت شود.

وی با اشاره به پیشرفت اجرای طرح آبرسانی و فاضلاب مسکن ملی در شهر اندیمشک خاطر نشان کرد: تکمیل و بهره برداری و رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب طرح مسکن ملی در شهرستان اندیمشک یک اولویت مهم بوده و امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده بتوانیم شاهد بهره برداری از آن در کم ترین زمان ممکن باشیم و این طرح نیز افتتاح گردد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان بیان کرد: دولت سیزدهم به استان خوزستان و تقویت خدمات حوزه آب و فاضلاب در شهرهای مختلف استان توجه ویژه دارد و اعتبارات مالی خوبی برای بهره برداری از این طرح ها اختصاص داده است تا پس از سال ها نیازهای این حوزه بر طرف گردد.

تنظیم: راشین نجارپور 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۲:۴۱
http://www.abfakhz.ir/u/55q
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید