شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

مدیر آبفا دزفول خبر داد:۱۲ دستگاه ماشین آلات و ۴۰ نیروی عملیاتی آبفا منطقه دزفول به کمک مدیریت شهری آمدند

مدیر آبفا دزفول خبر داد:۱۲ دستگاه ماشین آلات و ۴۰ نیروی عملیاتی آبفا منطقه دزفول به کمک مدیریت شهری آمدند

مدیر آبفا منطقه دزفول اظهار کرد: با توجه به دستور فرماندار ویژه شهرستان و در راستای خدمات رسانی به شهر و  شهروندان از ابتدای شروع بارندگی و آبگرفتگی گسترده معابر در شهرستان دزفول کلیه امکانات آبفا منطقه دزفول برای کمک جهت رفع مشکلات از جمله آبگرفتگی معابر و مسدود شدن مسیرها و خسارت به زیرساخت های شهری بسیج شد.

 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین سعادتی افزود: در این راستا ۱۲ دستگاه ماشین آلات و ۴۰ نیروی عملیاتی آبفا منطقه دزفول به منظور همکاری با مدیریت شهری و شهرداری وارد عمل شدند.
 
مدیر آبفا منطقه دزفول با اشاره به اعزام ۲ خودروی آبفا منطقه دزفول برای رفع انسداد جاده ماهور برنجی، تاکید کرد: بسیج امکانات و نیروهای آبفا منطقه دزفول تا پایان بارندگی ها و رفع مشکلات تداوم خواهد داشت.
 
سعادتی فر با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی ها تا روز جمعه، گفت:آبفا منطقه دزفول به صورت هماهنگ ومنظم با دستگاه ها و ادارات خدمات رسان در این ایام بارندگی در ارتباط است و از هیچ تلاش و همکاری برای رفع مشکلات از قبیل رفع آبگرفتگی ها و انسدادها و همچنین پیشگیری از بروز خسارات احتمالی دریغ نخواهد کرد.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵:۱۴
http://www.abfakhz.ir/u/56n
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید