شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

حضور خدام حرم مطهر رضوی حضرت امام رضا (علیه السلام) در شرکت آب و فاضلاب خوزستان

حضور خدام حرم مطهر رضوی حضرت امام رضا (علیه السلام) در شرکت آب و فاضلاب خوزستان

همزمان با آغاز دهه کرامت، خادمین بارگاه ملکوتی شمس الشموس، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به همراه پرچم ضریح مبارک آن امام رئوف که نماد معنویت و عنایت آن امام معصوم به مردم این سرزمین است،در شرکت آب و فاضلاب خوزستان حضور یافته و با اجرای مراسم پرچم گردانی حرم مطهر امام رضا (ع) در نمازخانه این شرکت حال و هوای معنوی خاصی به مدیران وکارکنان این شرکت، بخشیدند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در ابتدای این مراسم خادمین حرم رضوی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف شرکت با استقبال گرم و باشکوه  کارکنان آبفا استان روبر شدند که نشان از ارادت عمیق قلبی آنها به ائمه معصومین(ع) بود.

خادمین بارگاه ملکوتی شمس المشوس پس از نصب پرچم متبرک آستان قدس رضوی در جایگاه اصلی، صلوات خاصه حضرت رضا(ع) را با همراهی کارکنان زمزمه و  عطر روح نواز حرم مطهر و صفای زیارت ضامن آهو را در مراسم جاری ساختند.

در این مراسم که با حضور معاونین و مدیران ستادی و کارکنان شرکت آبفا خوزستان برگزار شد، خادمین آستان قدس رضوی به ذکر مدح و منقبت آقا امام رضا (ع) پرداختند و این حضور معنوی خادمین به همراه پرچم بارگاه رضوی ، فضای معنوی به این مراسم بخشید و مشتاقان امام رئوف با استقبال گرم، به اظهار ارادت به امام هشتم شیعیان پرداخته و نجوای درونی خود را با امام رافت و مهربانی در میان گذاشتند.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۰۰:۳۷
https://www.abfakhz.ir/u/57w
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید