شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

پیام تسلیت مدیرعامل آبفا خوزستان در پی شهادت رئیس جمهور

پیام تسلیت مدیرعامل آبفا خوزستان در پی شهادت رئیس جمهور

صابر علیدادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان طی پیامی شهادت خادم‌الرضا آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم و هیئت همراه ایشان را تسلیت گفت.

 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، متن این پیام به شرح ذیل است:

 

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ‌

 
از شنیدن شهادت رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی متاثر و غمگین شده‌ایم؛ آیت‌الله رئیسی خادم واقعی ملت بود و تمام تلاش و توانش را برای خدمت به مردم به ویژه مستضعفان، گذاشته بود.
قطعا اقدامات ماندگار این بزرگمرد تاریخ ایران اسلامی در حافظه‌ها بجا می‌ماند. 
 
روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.
 
مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.
بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.
 
اینجانب این ضایعه دردناک را به محضر  مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده‌های داغدارشان تسلیت عرض نموده و علو درجات الهی برای آنان و صبر و بردباری برای بازماندگانشان آرزومندم .
 
کارکنان شرکت آب و فاضلاب خوزستان در تبعیت از فرمان رهبر فرزانه انقلاب؛ در این شرایط سخت همدوش با سایر نهادها و سازمان ها؛ وظیفه خدمات رسانی به مردم شریف کشور را همچون گذشته با جدیدت بیشتری ادامه خواهند داد.

 

صابر علیدادی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۱:۲۳
https://www.abfakhz.ir/u/585
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید