شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

با هدف پایداری شبکه آبرسانی: تعویض الکتروپمپ چاه شماره 3 کوی لور اندیمشک

با هدف پایداری شبکه آبرسانی: تعویض الکتروپمپ چاه شماره 3 کوی لور اندیمشک

مدیر آبفا منطقه اندیمشک گفت: به دنبال خرابی الکتروپمپ چاه شماره 3 کوی لور این شهرستان ، جهت جلوگیری از قطع آب ساکنین این منطقه عملیات تغییر الکتروپمپ این تاسیسات انجام گرفت.

 

فرامرز مرادی ضمن‌ تشکر از کارکنان واحد بهره برداری آبفا منطقه اندیمشک بخاطر تلاش مستمر جهت رفع این مشکل افزود : در این راستا سریعا یک دستگاه الکترو پمپ 73 کیلووات تامین و در محل تاسیسات آبرسانی این شهرک نصب شد.

وی تصریح کرد: با اجرای این عملیات آب مجددا به صورت پایدار و با فشار مناسب وارد خطوط شبکه توزیع آب شد‌.

مرادی ادامه داد: هم چنین پس از اتمام عملیات تعویض الکتروپمپ چاه سوم کوی لور شهر اندیمشک؛ شبکه توزیع برق این چاه آب نیز با هدف جلوگیری از قطع یا افت فشار آب در فصل گرما به صورت کامل بروزرسانی شد.

مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک خاطر نشان کرد: تعویض الکتروپمپ و بروزرسانی شبکه توزیع برق چاه آب شماره سوم کوی لور شهر اندیمشک مطابق با آخرین استانداردهای شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و در یک شبانه روز تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

مرادی عنوان کرد: با بهره برداری کامل از این طرح ضمن تامین رضایت شهروندان از خدمات ارایه شده از افت فشار و قطعی احتمالی آب در فصل گرما جلوگیری و آبفا اندیمشک خود را برای ارایه خدمات شبانه روزی به شهروندان محترم آماده کرده است‌.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۱۱:۴۳
https://www.abfakhz.ir/u/58q
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید