شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

تجلیل از روابط عمومی آبفا منطقه اندیمشک

تجلیل از روابط عمومی آبفا منطقه اندیمشک

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: با حضور فرماندار و مسئولان محلی از روابط عمومی آبفا منطقه اندیمشک تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب  استان خوزستان، فرامرز مرادی با اعلام این خبر افزود: در این مراسم با اهدا لوح سپاس از زحمات مسئول روابط عمومی آبفا منطقه اندیمشک تقدیر و بر اجرای دستور العمل های شرکت آب و فاضلاب در زمینه تقویت شاخص ها و رفع مشکلات این حوزه تاکید شد.

وی عنوان کرد: امروز روابط عمومی به عنوان یک رکن مهم و ضرورت موثر در شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان مطرح است و در طول سال های اخیر برنامه ریزی گسترده ای برای تقویت و تحول در شاخص ها و تعاریف حوزه روابط عمومی برداشته شده است.

مرادی ادامه داد: یک روابط عمومی قوی و پویا اسباب حرکت صحیح و پاسخ به مطالبات شهروندان را برای آبفا فراهم و باید از تمام ظرفیت ها برای تامین و رشد روابط عمومی در آبفا استفاده کرد تا اهداف تعیین شده مطابق با دستور العمل های ابلاغی محقق گردد.

مدیر آبفا منطقه اندیمشک عنوان کرد: امروز و با تلاش شبانه روزی کارشناسان و مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، روابط عمومی آبفا منطقه اندیمشک پویا و در مسیر تحول قرار دارد و امیدواریم این مسیر با جدیت ادامه یابد‌.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک افزود: خدمات حوزه روابط عمومی محدود به اطلاع رسانی و معرفی خدمات آبفا نیست و روابط عمومی دارای وظایف و تکالیف گسترده ای است و توسعه خدمات این حوزه مورد نیاز می باشد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ۰۹:۰۳
https://www.abfakhz.ir/u/58t
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید