به گزارش روابط عمومی آبفا منطقه بهبهان، عادل حرباوی سرپرست معاونت شرکت آبفا خوزستان در این نشست که در بهبهان برگزار شد، بیان داشت: تکریم ارباب رجوع، بومی سازی بخشنامه ها و دستورالعمل ها و رفتار متناسب با فرهنگ هر منطقه باید سرلوحه کار باشد.
وی در ادامه ضمن اشاره به رتبه اول بهبهان در جذب تراکنش خانگی در خرداد ماه افزود: به منظور بهبود وضعیت وصول بویژه در بخش خانگی باید از راهکارها و تجربیات ارزشمند الگوهای موفق بهره جست و حوزه شهری بهبهان ازین حیث الگوی بسیار مناسبی برای شهرهای تابعه منطقه است.
معاونت خدمات مشترکین آبفا استان تلاش های شبانه روزی مدیران و کارشناسان ستادی و ادارات تابعه را ارزنده و قابل توجه توصیف کرد و گفت: با تجزیه و تحلیل دقیق و روزانه همکاران ستادی و تلاش های بی وقفه مجموعه ی خدمات مشترکین در شهرستان ها، حرکت رو به رشد مشهود است.
حرباوی تصریح کرد: با توجه به اعلام نیاز مدیران شهرهای تابعه در خصوص افزایش نیرو، جهت رفع مشکلات وصول تدابیری اتخاذ شود تا در کوتاهترین زمان نسبت به جذب نیرو از طریق پیمانکار اقدام شود.
در پایان این مراسم از آقایان پرندک مدیر منطقه بهبهان، کاظمیان مقدم رئیس اداره خدمات مشترکین منطقه، کارازما مسئول اجرائیات و خانم مریخی مسئول فروش آبفا شهرستان بهبهان به دلیل خلق درآمدهای پایدار و بی سابقه قدردانی بعمل آمد.
تنظیم: راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان