جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
معاون مالی آبفا در همایش مدیران و مسئولین اداری و مالی عنوان کرد

عملکرد قابل قبول مدیران جوان در اداره امور آبفا شهرهای تابعه استان

عملکرد قابل قبول مدیران جوان در اداره امور آبفا شهرهای تابعه استان

 

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفا خوزستان در همایش سالانه مدیران ادارات و مسئولین اداری و مالی گفت : مدیران جوان خوش درخشیدند و عملکرد آنان در اداره امور قابل ستایش است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان ، حمید محبی با اعلام این مطلب، اظهار نمود : مدیران جوان می کوشند با روحیه تحول گرای خود و بدون هیچگونه کمک مالی و تنها با تکیه بر دارایی های موجود اداره بر مشکلات فائق آیند.

وی با تاکید بر ترسیم چشم انداز بهتری برای پیمودن موفق تر ادامه مسیر خاطر نشان کرد : با کنترل هزینه ها و دستیابی به پتانسیل های درآمدی به یک انضباط مالی خواهیم رسید که بتوانیم سال مالی امسال را نیز با موفقیت و سلامت به پایان برسانیم.

محبی با اشاره به تغییر نرخ های هزینه ای و عدم افزایش نرخ های قابل پیش بینی در بحث درآمدی اعلام کرد : برای همگی ما مشخص است که تا پایان سال روزهای سختی در پیش داریم و باید توانمان را در این حوزه چند برابر کنیم تا دچار مشکل نشویم.

وی با تشبیه سازمان به یک انسان بر مراقبت و حفاظت مستمر همه کارکنان از سازمان تاکید کرد و گفت : در صورتی که سازمان بیمار شود همه وظیفه داریم از آن مراقبت نماییم تا دوباره خود را بازتوانی کرده و در عملکرد خود چالاک شود.

معاون مالی و پشتیبانی آبفا خوزستان در ادامه به خدمات رسانی مجموعه آبفا خوزستان در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و افزود : در حماسه فرهنگی ، سیاسی اربعین حسینی ، صنعت آب و فاضلاب خوزستان به شایستگی از عهده وظایقش برآمد و از خداوند منان طلب می کنیم که مسیر خدمت رسانی به زائرین پربارتر و باشکوه تر از همیشه برقرار باشد.

گفتنی است: در این مراسم از کلیه دست اندرکاران آبفا خوزستان که در روند بازنشستگی تعدادی از پرسنل آبفا خوزستان طی سالهای گذشته تلاشهایی داشتند، تقدیر و تشکر گردید.

تنظیم: علی چینی ساز

(دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸) ۱۰:۳۷
http://www.abfakhz.ir/u/18R
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید