چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

مرحله نخست طرح جامع آبرسانی به بخش الوار گرمسیری اندیمشک به بهره برداری رسید

مرحله نخست طرح جامع آبرسانی به بخش الوار گرمسیری اندیمشک به بهره برداری رسید



مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان گفت: مرحله نخست طرح جامع آبرسانی به بخش الوار گرمسیری اندیمشک به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، آئین بهره برداری از مراحله نخست طرح جامع آبرسانی به بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک با حضور مسئولان استانی و محلی در روستای امیر سیف برگزار شد.

صادق حقیقی پور در در این مراسم با اشاره به لزوم خدمت رسانی به شهروندان، تامین آب بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک را یکی از مهم ترین برنامه های امسال شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان دانست واظهار کرد: با اجرای این طرح مشکل آب شرب بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک رفع شد.

وی با بیان این که مرحله نخست طرح جامع آبرسانی به بخش الوار گرمسیری در کم ترین زمان ممکن به بهره برداری رسیده است، خاطر نشان کرد: مراحل دیگر اجرای این طرح نیز در کم ترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد و بخش الوار گرمسیری از یک آب سالم و بهداشتی برخوردار می شود.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان با اشاره به لزوم توجه به سلامت و کیفیت آب شرب، افزود: طبق بررسی های انجام شده آب شرب بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک از بالاترین استاندارها برخودار بوده و علاوه بر آن با نظارت شبکه بهداشت و درمان تمام اقدمات مورد نیاز برای بررسی سلامت و سنجش کیفیت آب در این منطقه به اجرا می رسد.

وی عنوان کرد: مرحله نخست طرح جامع آبرسانی به بخش الوار گرمسیری شهرستان با بهره برداری از مخزن 3 هزار مترمکعبی امیر سیف اندیمشک و با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است که با اجرای آن 400 متر خط لوله 10 اینچ فلزی گالوانیزه نیز به کار گرفته شده است.

حقیقی پور بیان کرد: هم چنین با به کار بردن گالری تجمیع آب به قطر 400 میلی متر به طول 24 متر، نصب چاهک آب 3، نصب 2 دستگاه التکروپمپ با توان 45 کیلووات، اجرای 200 متر خط انتقال 250، اجرای 500 متر شبکه برق، از جمله دیگر بخش های تامین آب زیر سطحی پایتخت گلزار و امیر سیف بوده که هم زمان با اجرای این طرح نیز بهره برداری رسید.

وی اعتبار این طرح را نیز 60 میلیارد ریال دانست و گفت: با اجرای این طرح آبرسانی به شهر بیدروبه و 45 روستای بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک تقویت و 8 هزار نفر از آب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان افزود: بهره برداری از مخزن 3 هزار مترمکعبی امیر سیف، مخزن 2 هزار مترمکعبی شهر حسینیه، احداث چاه جدید آب، احداث تاسیسات زیر سطحی، احداث مخزن آب پایتخت گلزار و هم چنین جداسازی شبکه آب شهرهای حسینه و بیدروبه از جمله دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان برای تکمیل طرح های آبرسانی به بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک است که با تلاش نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، استاندار خوزستان، فرماندار شهرستان و مسئولان محلی و استانی به بهره برداری رسیده و تکمیل می شوند.
تنظیم : بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۱۱ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۱:۵۸
http://www.abfakhz.ir/u/1dn
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید